fallback

Защо Tesla доставя колите с по-малко от 50% батерия?

Компанията отново намалява цените на фона на слуховете за фейслифт на Model 3

Автомобилите Tesla вече се доставят с ниво на зареждане на батериите под 50%, като причината за това е предпазна мярка, съобщава Autoevolution, като се позовава на информация от клиенти. Защо се прави?

 

 

Това е нова индустриална политика, към която производителят на електрически автомобили се придържа от скоро, като е основно за доставяни с кораби коли. Причината е, че въпреки всичките си предимства, литиево-йонните батерии имат и значителен проблем, защото са склонни към прегряване, което пък води до трудни за гасене пожари.

Това създава проблеми по време на транспортирането с кораби, които превозват хиляди автомобили. Корабоплавателната индустрия научи за риска от пожари по трудния начин миналата година, когато товарният кораб Felicity Ace потъна, след като се запалиха електромобили. На борда имаше около 4000 коли, въпреки че само няколкостотин бяха на ток. След бедствието индустрията предприе мерки за предотвратяване на бъдещи пожари.

 

 

Една от мерките е да се ограничи нивото на зареждане на литиево-йонната батерия до по-малко от 50%, което доказано ограничава риска от пожар. И затова Tesla се придържа към тази практика. Някои собственици съобщават, че са взели новите си коли дори с по-малко от 30% батерия, което ги принуждава веднага да се насочат към зарядните станции Supercharger.

За да компенсира по-ниското ниво на зареждане при доставката, Tesla предлага безплатно зареждане на Supercharger за определено разстояние (150 км), което могат да осребрят няколко дни след доставката.

 

 

Същевременно Tesla отново намалява цените на Model 3 и Y преди слуховете за фейслифт. Става въпрос за автомобили на склад и намалението зависи от модела, както и мястото на доставка.

Предположенията са, че този ход цели още едно рекордно тримесечие по продажби с изчистване на наличните коли преди пускането на актуализирани модели. Слуховете са за предстоящо пускане на нов Model 3 с кодово име Highland. Но промените в цените могат просто да бъдат свързани и с някаква вътрешна стратегия на Tesla.

 

 

fallback
  • #11
    Абе Шваба ( преди 1 година )
    Вярваш ли си на глупостите, които пишеш? Само до преди миналата година, toyota се хвалеше че от 20 години има най-голяма печалба на продадена автомобил от цялата автомобилна промишленост. Май много бързо забравяш че това ви беше основната опорна точка срещу Тесла и постоянно питах те Тесла кога ще започне да печели толкова. Постоянно обяснявахте как японците били най-умните на света защото печелили най-много и не трябва да им се дава акъл, а да се учим от тях. Сега нещо обърна палачинката?
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6: То и нарко-бизнеса е 8 пъти по-печеливш от хлебопроизводството, ама значи ли това че всички ще престанем да ядем хляб и ще станем дрогаджии?
  • #9
    До4 ( преди 1 година )
    И сега има малки ел коли Рено Зое е от времето на ТеслЪ 2012 имаше и рено Тузи Рено Туинго електрик бмв ай3 и въпреки това не се търсят много имаме и евтина електричка пак малка Спринг въпреки ниската си цена и малките си размери дори в градовете пак не се купува кой знае колко.Така че доводът ти че се търсят малки ел.коли просто не е верен напротив хората търсят големи коли
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 8: "Тесла печели 8 пъти повече от продаден автомобил от toyota". Бизнес моделът на Тойота е да доставя щастие на клиентите си, което постига устойчиво с 7-10% марж на печалбата. Алчността на Илонката и Тесла не е устойчива бизнес практика, а негативно качество, което ще му струва скъпо в дългосрочен аспект.
  • #7
    До долният ( преди 1 година )
    Къде прочете че Рам се кара със специална категория и че тежи 5 тона.
  • #6
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Тесла печели 8 пъти повече от продаден автомобил от toyota, според шефовете на toyota на които не вярваш. А освен това онзи кораб беше подпален от porsche тайкан. Tesla са взели абсолютно всякакви предохранителни мерки за да ограничат самозапалванията и както виждаш успяват. Това е още една предохранителна мярка която няма да им струва почти нищо и ще намали още повече тази вероятност.
  • #5
    До 4 ( преди 1 година )
    Точно така е колега. Светът ще слезе от автомобили с размерите на тесла модел 3 и по-малки и всички ще се качим на огромни пикапи РАМ с тегло над 5 т които се карат само с професионални книжки категория c С нагоре. Много ми е чудно самият ти дали си вярваш и на 10% от глупостите които говориш?
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Революцията е Рам електрик пикъп трък а не теслЪ.Както с телефоните навремето да трлефоните Палм бяха уау но не се наложиха наложи се Ай Фон е Рам е точно Ай Фон
  • #3
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 1: Филмирал си се нещо, тесльо. Цените ще падат, защото наличностите се вдигат. Просто производителите няма повече да печелят колкото Тойота.
  • #2
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Е нали според пропагандните стъкмистики на Илонката електромобилите се били самозапалвали много по-рядко от ДВГ?? Каква стана тя сега?
fallback
Последни