fallback

Защо Tesla доставя колите с по-малко от 50% батерия?

Компанията отново намалява цените на фона на слуховете за фейслифт на Model 3

Автомобилите Tesla вече се доставят с ниво на зареждане на батериите под 50%, като причината за това е предпазна мярка, съобщава Autoevolution, като се позовава на информация от клиенти. Защо се прави?

 

 

Това е нова индустриална политика, към която производителят на електрически автомобили се придържа от скоро, като е основно за доставяни с кораби коли. Причината е, че въпреки всичките си предимства, литиево-йонните батерии имат и значителен проблем, защото са склонни към прегряване, което пък води до трудни за гасене пожари.

Това създава проблеми по време на транспортирането с кораби, които превозват хиляди автомобили. Корабоплавателната индустрия научи за риска от пожари по трудния начин миналата година, когато товарният кораб Felicity Ace потъна, след като се запалиха електромобили. На борда имаше около 4000 коли, въпреки че само няколкостотин бяха на ток. След бедствието индустрията предприе мерки за предотвратяване на бъдещи пожари.

 

 

Една от мерките е да се ограничи нивото на зареждане на литиево-йонната батерия до по-малко от 50%, което доказано ограничава риска от пожар. И затова Tesla се придържа към тази практика. Някои собственици съобщават, че са взели новите си коли дори с по-малко от 30% батерия, което ги принуждава веднага да се насочат към зарядните станции Supercharger.

За да компенсира по-ниското ниво на зареждане при доставката, Tesla предлага безплатно зареждане на Supercharger за определено разстояние (150 км), което могат да осребрят няколко дни след доставката.

 

 

Същевременно Tesla отново намалява цените на Model 3 и Y преди слуховете за фейслифт. Става въпрос за автомобили на склад и намалението зависи от модела, както и мястото на доставка.

Предположенията са, че този ход цели още едно рекордно тримесечие по продажби с изчистване на наличните коли преди пускането на актуализирани модели. Слуховете са за предстоящо пускане на нов Model 3 с кодово име Highland. Но промените в цените могат просто да бъдат свързани и с някаква вътрешна стратегия на Tesla.

 

 

fallback
  • #21
    До 17 ( преди 1 година )
    Да наистина за какво ли ми е по голяма батерия за какво ми е тос пробег една 16квч батерия ми е достатъчна ми че то още от 91-ва има Пежо 106 електрик ама да забравих не е на Мъск
  • #20
    До 18 ( преди 1 година )
    Хайде вземете книжки и тогава спорете за автомобили. Дотогава не ме занимавай със сектантски глупости, какво ще си купиш като пораснеш и станеш милионер!
  • #19
    До 16 ( преди 1 година )
    Не си уцелил, затова ще ти помогна. Преди бях фен на nokia, после станах фен на apple, доста преди nokia да фалира, после станах фен на samsung, а сега съм с китайски андроид, който струва колкото iphone но е по-добър. За разлика от вас, аз не съм сектант на някоя народност или марка и винаги избирам най-доброто на пазара. В момента карам немски автомобил, а на жената съм купил японски. Избрал съм ги спрямо нуждите и на двамата и като тръгнах да ги купувам не съм търсил определена на марка.
  • #18
    До долният ( преди 1 година )
    Само дето категорията се определя на базата на празен
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Ти май наистина нямаш книжка и не правиш разлика между тегло на автомобила (празен) полезен товар и общо тегло на автомобила? Ако празен е 3 т, нали се сещаш че само с пътниците може да стане повече от 3,5 т, а това все пак е товарен автомобил, който трябва да товари поне един тон товар за да има някакъв смисъл от него? Тоест ако празен тежи над три тона, няма шанс общото тегло да е под 3,5 т. Ама никакъв шанс! И за какво ти е тази 225 kWh батерия, защото можело да ти потрябва веднъж годишно?
  • #16
    До 11 ( преди 1 година )
    А бе силяк джапански сигурен съм че навремето си се смеел на приятел купил си Рено 19 докато си позирал гордо пред някоя туълетна като Хинда Чивик забележи с главно Ч го пиша за да наблегна на селяшкото ви произношение и как обяснявахте къде са японците и колко са напред.ГМ като имат от деайсе години Шеви Болт и Шеви Волт къде дрема пак разправяше как японците са топ сега дойде маркетинговия гуру Ейлон и ти запя друга песен
  • #15
    До 12 ( преди 1 година )
    Значи над 3 тона може да означава и 3.01 тона но то пак е по малко от 3.5 тона до колкото са позволени.Второ къде прочете че пикап изключвам Хеви Дюти тези 5 тона.Трето тия категории са писани за двг с ел колите ще бъдат забравени много бързо
  • #14
    До 10 ( преди 1 година )
    Едното няма нищо общо с другото. Дрогите също ядат хляб
  • #13
    До11 ( преди 1 година )
    Чакай малко не бяхте ли вие американските фенове дето загърбихте ГМ Форд и тн за да ни обяснявате как всички каращи американски коли са реднеци уайт трашове с малки чурки селяци от Уайоминг и че японските коли са страхотни че по добро от Тайота и Мизобиши няма витек е върха и тн.После дойде Мъск който дори е Африканец а не Американец стана новото гуру и зомбитата поехте в нова посока.Ми че утре кво ше измислите ново че Далай Лама е Французин сигурно
  • #12
    до 7 ( преди 1 година )
    "Къде прочете че Рам се кара със специална категория" ако имаше книжка и ти щеше да си го чел в закона за движение по пътищата. Там ясно е записано че любителската б категория е за автомобили до 3,5 т на общо тегло, а електрическия пикап празен тежи над 3 т. Нали не си мислиш че ще му сложат по-малко от 500 кг полезен товар, което е не мислимо дори за лек автомобил, да не говорим за пикап. Всъщност не съм сигурен дали може да се кара дори дизелов РАМ 1500 с любителска книжка
fallback
Последни