fallback

Защо Tesla доставя колите с по-малко от 50% батерия?

Компанията отново намалява цените на фона на слуховете за фейслифт на Model 3

Автомобилите Tesla вече се доставят с ниво на зареждане на батериите под 50%, като причината за това е предпазна мярка, съобщава Autoevolution, като се позовава на информация от клиенти. Защо се прави?

 

 

Това е нова индустриална политика, към която производителят на електрически автомобили се придържа от скоро, като е основно за доставяни с кораби коли. Причината е, че въпреки всичките си предимства, литиево-йонните батерии имат и значителен проблем, защото са склонни към прегряване, което пък води до трудни за гасене пожари.

Това създава проблеми по време на транспортирането с кораби, които превозват хиляди автомобили. Корабоплавателната индустрия научи за риска от пожари по трудния начин миналата година, когато товарният кораб Felicity Ace потъна, след като се запалиха електромобили. На борда имаше около 4000 коли, въпреки че само няколкостотин бяха на ток. След бедствието индустрията предприе мерки за предотвратяване на бъдещи пожари.

 

 

Една от мерките е да се ограничи нивото на зареждане на литиево-йонната батерия до по-малко от 50%, което доказано ограничава риска от пожар. И затова Tesla се придържа към тази практика. Някои собственици съобщават, че са взели новите си коли дори с по-малко от 30% батерия, което ги принуждава веднага да се насочат към зарядните станции Supercharger.

За да компенсира по-ниското ниво на зареждане при доставката, Tesla предлага безплатно зареждане на Supercharger за определено разстояние (150 км), което могат да осребрят няколко дни след доставката.

 

 

Същевременно Tesla отново намалява цените на Model 3 и Y преди слуховете за фейслифт. Става въпрос за автомобили на склад и намалението зависи от модела, както и мястото на доставка.

Предположенията са, че този ход цели още едно рекордно тримесечие по продажби с изчистване на наличните коли преди пускането на актуализирани модели. Слуховете са за предстоящо пускане на нов Model 3 с кодово име Highland. Но промените в цените могат просто да бъдат свързани и с някаква вътрешна стратегия на Tesla.

 

 

fallback
  • #61
    До долният ( преди 1 година )
    Е че не си ли пета ръка човек не ами десета *** беззъб и нагъл
  • #60
    До 59 ( преди 1 година )
    След като се държиш по този начин с всички българи и ги смяташ за пета ръка хора а ти великият американец си върха на света и живееш в най-добрата държава, а аз съм застанал на страната на българите, да не очакваш на мен да ми слагат минуси, а на тебе плюсове! Хайде отивай си там на онова "хубавото" място откъдето си изпълзял и не ни занимавай с комплексите си!
  • #59
    До 52 ( преди 1 година )
    Че и плюсове са ти сложили че и ми квалифицираш коментарите кой си ти бе български пусерку смешен
  • #58
    Гостенино ( преди 1 година )
    ВЯРВАЙ си. Все пак вярата е най-силното оръжие на всеки сектант. Тя е оръжие за пастира който ви води и ви промива мозъците. До толкова, че да ви се замъглява съзнанието и да не видите, че Тесла нищо не пести защото подарява доста по-скъп ток на собствениците на автомобили. Ако си беше извадил главата от пясъка и беше направил проучване, щеше да знаеш, че батериите на тесла са толкова добри, защото им правят цикли тестово зареждане на клетките преди да ги сглобят в батерии без да пести ток.
  • #57
    Гост ( преди 1 година )
    Икономисват от ток.Зер,нали свалиха цените.Сега правят икономии,не зареждат батерията,не слагат накладки,различни гуми.
  • #56
    1000 км пътуване ( преди 1 година )
    Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #55
    До 54 ( преди 1 година )
    1 000 км семейно пътуване кратко ли ти се вижда за ДВГ? Семейството може да го мине за девет часа с четири спирания по десетина минути. Смяташ ли че четири толкова кратки спирания са достатъчни за комфортното пътуване на семейството? Вашето семейство колко пъти в месеца прави повече от 1 000 км пътуване за деня с лек автомобил? А колко пъти годишно?
  • #54
    Хсххд ( преди 1 година )
    Оле..като гледам последните коментари.. то изобщо електричка с много километри пробег(тежест) ..няма особен смисъл. Семействата така и така имат по два автомобила..един малък електрически и друг с двг има смисъл. А за 50те процента.. и за батерията е полезно, като не се използва да е до половината- деградира по-малко. По-безопасно е и за транспорт, разбира се;)
  • #53
    анонимен ( преди 1 година )
    1 000 000 х 40кв.ч х (актуалната цена за киловат) са си много киловати
  • #52
    До 49 ( преди 1 година )
    В такъв случай спри да пишеш по българските форми и отивай да надуваш главите на американците със тъпите си коментари за този рам. Тук никой не се интересува от него, но ни писна да се правиш на отворен как всички автомобилни фирми ще фалират в момента в който излезе електрическия рам. Рам рам рам рам рам това рам онова рам рам рам рам рам. Хайде спри се вече!
fallback
Последни