fallback

Вижте най-евтиния електрически кросоувър в света

Този симпатичен конкурент на Suzuki Jimny струва едва 20,600 лева

Китайската SAIC-GM-Wuling най-сетне обяви пазарния дебют на дългоочаквания си електрически кросоувър Yep. За приятна изненада на потенциалните купувачи, цените му се оказаха по-ниски от очакваното - вместо от около 100,000 юана, колкото бе обявено по-рано, Yep започва от едва 79,800 юана (около 20,600 български лева). Върховата версия струва 89,800 юана.                         Повдигнатият електромобил е дълъг 3.38 метра, широк 1.69 метра и висок 1.72 метра, с междуосие 211 см. Това го прави с 32 см по-дълъг от Hongguang Mini EV, най-продавания модел на същия производител до момента. От гледна точка на дизайна, Yep изглежда като конкурент на Suzuki Jimny, но за разлика от него е само с електрическо задвижване. И без повишената проходимост на Jimny, разбира се.                     Електромоторът с постоянен магнит има максимална мощност 50 киловата (67 конски сили), и максимален въртящ момент 140 Нм. Капацитетът на батерията е едва 28.1 киловатчаса, но заради относително ниското тегло това е достатъчно за 303 км пробег с едно зареждане, поне според китайския тестов цикъл CLTC. На бърза зарядна станция батерията може да се зареди от 30 до 80% за около 35 минути.

По-скъпата версия идва оборудвана с новия интелигентен асистент при шофиране Lingxi, съвместна разработка с производителя на дронове DJI. Системата може да засича и избягва препятствия, и да адаптира скоростта в завои. Колата е в състояние и да паркира напълно автоматично - успоредно и перпендикулярно.         Още снимки на Baojun Yep вижте в ГАЛЕРИЯТА:

       

 

 

fallback
  • #12
    ДЯДО КОЛЕДА ВЪЗМУТЕН ( преди 1 година )
    Warnings about anti CLIMATE TERROR With cAR RADIOACTIVE scanners incl LED,XENON,HALOGEN,LAZER !!!ДА с еЗАБРАНИ ПРОИЗВОДСТВОТО НА ВСИЧКИ АВтоМОБИЛИ ВКЛ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ>ВИНОВНИТЕ ДЛЪЖНОСТНИ И ДРУГИ ЛИЦА До 100 000 000 затвор след смърта.. подава природата озверена срещу нагло вредни автомобили..Единствено екологични са автомобилите на ГАЗ с доказано без вредни жълти фарове БЕЗ ХОЛОГРАМИ ..
  • #11
    До 10 ( преди 1 година )
    Не иновативни?! В какъв смисъл? Не изпъкват с екстериор, интериор и задвижване в най-евтиният клас ли? Или не опипват почвата като бмв с 40 и кусур актуални модела?
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Отдавна сме виждали в Юръп Рено Туизи и Ситрорн ами.Китайските компании са НЕиновативни и са копировачи няма как да си лидер при тези обстоятелства
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Да,приятно изглежда и има бъдеще. Но защо в заглавието пише, че е "koнkyренция на Suzuki Jimny" не става ясно. Jimny е високопроходим автомобил, а това е градска количка за асфалт.
  • #8
    До 7 ( преди 1 година )
    Няма да си купя нито китайски автомобил нито Тесла. Тези автомобили не представляват интерес за мен.
  • #7
    До 5 ( преди 1 година )
    Защо смятате, че да караш китайски автомобил е унижение?Има много модели на BYD с много добро качество на материали и сглобка. Инвазията им предстои. За миналата година надминаха Тесла по продажби в световен мащаб. Дали ще си купиш китайски автомобил, или Тесла произведена в Китай е все тая...
  • #6
    Лудория ( преди 1 година )
    Ей това ако е на тази цена в Европа, няма Тесла, няма Пежо, няма Рено, това ще обере класациите за малки градски автомобили. И на мен ми е симпатично с изключение на екрана на задната врата. И както е височко, няма да се навеждам както е с настоящата ми кола. Защото годинките вече дават своето отражение...
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Дачия Спринг е с начална цена 43 100 лв. По скъпа е от Дъстър които почва от 35 720. А пък това китайското не виждам дори смисъл да го коментирам. Оставете ги да си ги карат там в Китай. Защо трябва да се унижаваме с такива тротинетки.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Няма значение колко човека са след като говорят едно и също нещо. Когато кажат че няма евтини електромобили на малък градски автомобил с двг и им дадеш този пример, този автомобил им бил малък, защото те се задоволяват минимум с петметров suv. Тоест търсят електрическата аналогия на g класа на цената на volkswagen polo.
  • #3
    До 1 ( преди 1 година )
    Ами обикновено ти спориш с 2 или 3 човека. Иначе по темата - това на книга има много повече смисъл от по-малкия си брат. Но има едно голямо НО - сложи му на това мито, такси, хомологация и цената стана почти по 2. Ако не ми вярваш виж Дачия Спринг - тя е и по-евтина от това в Китай. И за 35-40 взимаш стриктно градска кола А сегмент кола, на цената на по-пипнат В или по-базов С сегмент. Далавера та дрънка.
fallback
Последни