fallback

Ето как изглежда Tesla Cybertruck отвътре

Изтекли шпионски снимки най-после хвърлят светлина върху чакания от 4 години модел

Две шпионски снимки най-после хвърлят светлина как ще изглежда отвътре дългоочакваният пикап на Tesla - Cybertruck. Те са и поредното доказателство, че моделът, обявен от Илон Мъск още през 2019 година и донесъл на компанията 1.6 милиона поръчки (и 1.6 милиарда долара от авансовите плащания), най-после се доближава до серийното производство.                        Снимките са направени на скорошно събрание на акционерите на компанията в Тексас, и изтекоха в малко иронично озаглавения Форум на клуба на собствениците на Cybertruck.

Eдната снимка е от шофьорска гледна точка и показва няколко ключови детайла. Първо, воланът на Cubertruck е осмоъгълник - някъде по средата между обикновен волан и скандната "кобилица", използвана в новата Tesla Model S Plaid. Няма също лостче за мигача - вместо това той ще се включва със сензорен бутон.

Също като Model 3 и Model Y, Cybertruck няма традиционния приборен панел. Предното табло е максимално изчистено и изглежда малко скучно. Няма видими отвори на климатичната инсталация. Всички контролни уреди да събрани на централния тъчскрийн. Той е хоризонтален, също като в Model Y.                          Централната конзола има голямо пространство за чаши, смартфони и други вещи, което е покрито с плъзгащ се капак, имитиращ очевидно капака на товарното отделение на пикапа. Очевидно в Tesla са се отказали от идеята да пожертват конзолата за сметка на трета седалка отпред.

Въпреки изтеклите снимки, още няма яснота кога първите производствени бройки от фабриката в Тексас ще потеглят към клиентите.         

 

fallback
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    Не се притеснявай, ще свикнеш с този интериор когато и останалите последват Тесла. Спомняш ли си когато абсолютно всички автомобилни компании без изключение осмиваха таблета на първата тесла и обясняваха, че големите екрани нямат никакво място в интериора на един автомобил и за всяко нещо трябва да си има копчета. Точно както шефовете на nokia обясняваха че iphone и смартфоните никога няма да станат масови защото нямат копчета и индивидуалност, а са просто едно скучно стъкло без емоция.
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    Ето това е смислен коментар с който не мога да не се съглася, колкото и голям фен да съм на Тесла. Надявам се да се слушат в желанията на клиентите си и да преосмислят това свое решение за да върнат лостчетата, както върнаха кръглия волан на тесла модел s и тесла модел x.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Ужас. Изглежда много зле. И позицията на седене, и видимостта напред, и постният "дизайн" всичко е издялано и грозно. Мислено, недомислено.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Много е притеснителна тази тенденция с капацитивните бутони на волана и липсата на лостчета. От шпионските снимки се вижда същото и в новия Модел 3. Поне мен това ме отказва директно. Няма ревюър, който да не оплаква от тях, особено в Европа, където имаме кръгови и дори си ползваме мигачите, за разлика от американците.
  • #5
    До 4 ( преди 1 година )
    То е същото като да питаш защо ми е Тесла с 400-500 коня, която вдига 260 километра в час, ускорява за 3-4 секунди до 100 и зарежда 250 kw , като за същите пари мога да си купя електрическа toyota, която има два пъти по-малко мощност, максималната и скорост е ограничена до 160 км/ч и зарежда със 150 kw които са напълно достатъчни за нормално шофиране и изминаване на 1000 км за 14,5 ч. с 300kWh. За какво ти е тесла която да ги мине за 9 часа с 200-250kWh за къде да бързаш и защо да пестиш?
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Типичен тролски приом. Лични нападки върху този който пише без да кажеш нищо съществено. Кажи точно с кое не си съгласен? Бъди конкретен? Последно не си съгласен че всичко което съм написал е истина или просто истината не ти харесва. Ето това ми е интересното?
  • #3
    Защо ми е Теслъ ( преди 1 година )
    Като Има електрически Рам
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Двигателите ще са от 2 до 4 като всеки от тях е проектиран за пробег от едно 1,6 милиона километра преди първо обслужване. Батерията е 200 киловатчаса, което му позволява 800 км пробег с едно зареждане, като зареждането ще може да става на мегаватова станция. Тоест 640 км ще се зареждат за около 15 минути. С този голям пробег, циклите живот на батерията ще свършат след няколко милиона километра. 1,6 милиона клиента, които са го поръчали доказват потенциала му. Представете си ако не беше грозен!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето още една революция в автомобилостроенето, която скоро ще бъде копирана от останалите. Това е на практика вечен автомобил. Направен е от 3 мм много здрава трудна за надиране и огъване неръждаема ламарина, която няма да мръдне и след векове и дори не е боядисана за да избелее от слънцето. Тоест след един век едно пастиране и автомобила става като нов. Вероятно от съображения за безопасност ще направят поне предната броня пластмасова което донякъде ще компрометира идеята.
fallback
Последни