fallback

За пръв път: най-продаваният премиум модел в България не е германски

Ето кои са били най-популярните автомобили от високия сегмент от началото на 2023

След като ви запознахме с най-продаваните масови автомобили в България в масовия сегмент, идва ред да обърнем внимание и на премиум сегмента. Има само един проблем: не съществува ясна дефиниция що е то "премиум". Според някои понатието изисква определени нива на комфорт, определена мощност на двигателите и високо качество на материалите. Но според доминиращото схващане премиум са просто онези модели, които се продават на осезаемо по-висока цена от аналозите си в масовия сегмент. Статистиката е на база нови регистрации в МВР за първите четири месеца на 2023, категории M1 и N1.          Най-продаваните премиум модели в България (ГАЛЕРИЯ):

     

 

fallback
  • #13
    До#4 ( преди 1 година )
    Жица, вземи си изкарай кабела, който ти е отзад, че много започна да те бие тока! Преди време, като ти четях простотиите си мислех, че може би си на заплата към някое НПО да убеждаваш хората за електрокарите. Обаче колкото повече чета, какви глупотевини ръсиш, толкова повече се убеждавам, че едва ли има някой, който да дава пари на такъв kpeTeн, като теб. Продължавай с мокрите си сънища за Тесла и не ни занимавай с глупости. Всики кара това, което му е кеф и може да си позволи.
  • #12
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Баш за България е тая статия! ***, ако питате, Голф 5 също е премиум....
  • #11
    Пропов ( преди 1 година )
    Изобщо не съм чел глупостите в статията. Премиум пък някъв Ваген и Тесла ми сложили. Премиум не се определя от цената. Определя се от вложените материали, инженерни решения, дизайн и всичко това сглобено и педантично изпипано . И най вече - изпипаност в детайлите.
  • #10
    Жицата ( преди 1 година )
    Момчета, имам за вас новина. На собствениците на модел У им е през долуподписания как феновете умиращите ДВГ динозаври класифицирате тази кола. Само за вас е важно да сте премиум защото няма нищо друго хубаво в допотопните ви тракащо-пушещи скъпи за подръжка таралясници.
  • #9
    Платена статия? ( преди 1 година )
    Май на всички им стана ясно, че тук американците са плащали за реклама
  • #8
    До 8 ( преди 1 година )
    Всеки път има по един със забавено развитие...
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    В класацията има 4-5 премиума.Останалото са средняци.Какво премиум има в беневе тройка ? А в единица? Премиум означава въздушно окачване да вози меко избор от различни видове кожи,дърво,възглавници на подглавниците вграден парфюм,самопаркиращ автопилот дисплеи на задните седалки,хладилник специални фарове които сами завиват пускат се спират да ти различава пътните знаци и да ти ги изписва или говори с приятен глас Премиум -17 ска джанти и ел пакет.Смех смех.Ама нека радват.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Y е всичко друго, но не и премиум. Вече и цената дори не е към този клас. Наркомъск се усети, че са в долната част на ширпотребата, при Рено и други подобни марки и вече и цената на това недоразумение е почти там където трябва да бъде. Само напушените собственици на тези дърводелски инструмент си мислят, че карат премиум.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Баш немски е. Произвежда се в Германия, барабар с половината му части. Половината инженери, които го разработиха, са от Грьоман - германци.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами китайски е не е немски, ама то и един мерц дето бях харесал беше или китайски или мексикански.
fallback
Последни