IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първият електрически SUV на Honda обещава 412 км пробег

Заедно с модела e:NY1 дебютира и новата платформа на японците

Honda най-после представи втория електрически модел, като това е първият SUV на марката, задвижван само на ток. Той се казва e:NY1, който като размери и външен вид до голяма степен напомня на позиционирания в B-сегмента HR-V.


Honda e:NY1


Първото впечатление обаче до голяма степен е заблуждаващо, защото зад познатия дизайн с надпис „Honda“ в ретро-стил на вратата на багажника и затворената решетка с порт за зареждане зад нея, както и 10 милиметра по-дълъг надвес се крие всичко, но не и HR-V.

Моделът e:NY1 е изграден на напълно нова платформа, която в бъдеще ще се нарича e:N Architecture F. Буквата в края на означава задвижване на предните колела, което, на свой ред, показва наличието на един мотор. И може да се предположи, че на тази архитектура Honda ще създава модели с два двигателя и следователно със задвижване на всички колела.


Honda e:NY1


Електрическият автомобил ще бъде оборудван с батерия с капацитет 68,8 кВт/ч (бруто), която задвижва електромотор с мощност 201 щ.к. И 310 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 7,6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 160 км/ч. Пробегът, по данни на Honda, е 412 км (по цикъла WLTP. Използването на устройство за бързо зареждане позволява пълнене на батерията от 10 до 80% да става за 45 минути.

В салона на e:NY1 се залага основно на 15,1-инчов сензорен екран в централната конзола, от който ще се управляват повечето системи и функции на автомобила. В долната част на екрана са всички климатични контроли, над него е същинското меню, а в горната част шофьорът вижда това, което сам е избрал – навигацията, например.


Още снимки на електрическия SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Реални 300, припо-тежки условия и тежко краче ... 200.
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бърз анализ: ниска мощност, малка батерия, предно предаване, късо междуосие (което подсказва за ограничено място и лошо разпределение), голям преден надвес - всичко говори са крайно изостанала и назадничава платформа. Най-вероятно е набързо адаптирана от бензинова. Само че потребителите вече видяха хубавото и трудно ще се хванат на шарлатании.