fallback

Ето как Lamborghini планира да се справи с Ferrari SF90

Компанията показа основните оръжия на хибридния Revuelto (ВИДЕО)

Lamborghini Revuelto е много важен автомобил за италианската марка. Това не само е първият plug-in хибрид на компанията, но също така е наследник на емблематичния Aventador и ще трябва да се докаже срещу страхотното Ferrari SF90 Stradale.

За да предостави на света подробен поглед върху новата си суперкола, Lamborghini пусна много информативно видео, подчертаващо много от най-важните технологии и характеристики на Revuelto.

Основна разлика между Revuelto и всички други V12 Lamborghini, започващи от Countach, е, че трансмисията вече не е разположена в тунела между водача и пътника. При нова модел батерията е тази, която стои в тунела, докато двигателят е завъртян на 180 градуса, а скоростната кутия е монтирана в задната част на колата.

Като технология монококът на Revuelto също представлява значителен скок напред спрямо Aventador. Изработен е изцяло от въглеродни влакна, включително голяма част от предната конструкция, като от Lamborghini посочват, че новото шаси е с 25% по-твърдо от това на Aventador.

В компанията са поработили сериозни и върху звука, издаван от Revuelto. Видеото дава възможност да се усети аерокосмическия звук на автомобила при шофиране в изцяло електрически режим. Звученето на модернизирания 6,5-литров V12 с атмосферно пълнене също е променено.

Италианският производител признава, че вече има достатъчно поръчки за новата си суперкола, за да може да покрие първите две години от производството. Това е доказателство, че клиентите на Lamborghini нямат проблем с покупката на хибриден модел.

fallback
  • #9
    Живанши ( преди 1 година )
    Ферарито е 3 пъти по-добро. Ако сте виждали на живо, би трябвало да знаете. Като го гледам, имам чувството, че има бъг в реалността. Мега космос! Това ламбо дори и по-ново изглежда посредствено. Много прилича на Mclaren. Отпред, отзад, отвътре. Ръбатите форми не са от най-удивителните. Има две ламбота на базата на авентадора дето изглеждат значително по драматично.
  • #8
    Врачанина ( преди 1 година )
    А бе вие чувате ли се бе кой сравнява в8 с в12 само луд може да го измисли това.Във формула едно се приемат правила тоя сезон двигателите са в 10 другия в6.Кой сравнявя различни двигатели и кубатури с друго.То е ясно че не са в един клас.
  • #7
    До врачанина ( преди 1 година )
    Само като те види човек как пишеш, че не знаеш що е то препинателен знак, става ясно колко акъл имаш.
  • #6
    До врачанина ( преди 1 година )
    Ситроен C6 не е в различен клас от S класа заради двигателя, а защото по принцип не е в класа на S класа, а е в класа на Е класа. Класовете на автомобилите нямат нищо общо с двигателите, вземи се ограмоти. Най-важното за класа е размерът и предназначението на автомобила. Чети, не боли. Така като те гледам какви глупости си писал до сега, бая трябва да четеш. Поне не се излагай и не пиши глупости, че така още повече си личи, колко си ограничен.
  • #5
    враца ( преди 1 година )
    Ми не е в същия клас Ситроен ц6 с в6 двг в същия клас ли е на в12 ес класа ми не е
  • #4
    До долния ( преди 1 година )
    По твоята логика, ако Мерцедес S класа е с 6 цилиндров двигател, не е в един клас с БМВ с 8 цилиндъра. Усещаш ли се колко слабоумен селинджър си. Та чак и обиждаш човека. По твоята логика Хуракан като е с 10 цилиндъра, значи няма кола на Ферари, която да е в неговия клас, защото те нямат такива двигатели. Като отидеш утре на училище, поне се опитай да пишеш на български, а не с врачански диалект.
  • #3
    до долния ( преди 1 година )
    А бе кълъф добре има в8 а тва в12 па не са у един клас
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    А бе ти май и до първи клас не си стигнал, като те гледам какви си ги надиплил. На това отгоре не знаеш колко цилиндъра има SF90.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълен бълвоч Феррарито е в6 а това е в12 те дори не са в един клас
fallback
Последни