fallback

Hyundai Ioniq 5 се научи да се върти на място и да се движи по диагонал

Електрическият кросоувърът получи нова система за задвижване 4х4 (ВИДЕО)

Корейският производител Hyundai демонстрира работата на системата e-Corner, разработена от специалистите на компанията Mo bis. Тя беше инсталиран на електрическия Кристофър Ionic 5, който показа способностите си на тестовия полигон на Hyundai Mo bis в Сосян и по съседните обществени пътища.

Автомобилът демонстрира походка на рак (позната от електрическия Hummer), завъртане на 360 градуса на място и диагонално возене. Всички тези режими са реализирани благодарение на специален модул, състоящ се от спирачка, моторно колело и интегрирана в него електронна система за управление, както и електронни амортисьори.

По-специално, „походката на рак“ позволява успоредно паркиране дори в най-тесните пространства. При нейното активиране и четирите колела се завъртат на 90 градуса. При „нулев завой", тоест завъртане на 360 градуса на място, предните колела се въртят в нормалното си положение, а задните колела се завъртат навън.

Има и режим „движение по диагонал“, при който всички колела се завъртат в една посока на 45 градуса. Във видеото този режим се използва при изпреварване и изпреварване, като е доста трудно е да се каже колко практично е това.

Системата Hyundai Mobis e-Corner е предназначена за хибридни, електрически и водородни автомобили. Компанията нарича e-Corner „ключова технология за мобилност за електрификация и автономно шофиране“. И това е първият път, когато подобна система се използва в сериен автомобил.

Hyundai Mobis успява да изпревари своите конкуренти благодарение на голямата си производствена база и опит. Компанията е шестият по големина производител на авточасти в света. Произвежда различни компоненти за електрификация, спирачки, шасита и окачване, кормилно управление, въздушни възглавници, осветление и автомобилна електроника.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    До Руди - Защо па баш сега? Защо не след малко? Или по-късно?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам два проблема с това:1 - Мерцедес вкараха въртящи се задни колела и след 2 години, всички запова да поскърцва. Не се и съмнявам, че Йщндай ще ги бият по-качество, защото Мецедес сед 2014-а просто спря да е Мерцедес, но все пак имам ендо на ум за такива неща.2- Колко ли народ, ще има навран на точно 5 саната от теб, а зад теб стена, с идеята, че и твоята кола можело да се изниже на енда стран :D
  • #6
    FenIX ( преди 1 година )
    Ех тоя гугъл преводач бе"електрическия Кристофър Ionic 5" хаха не било кросоувър а Кристофър ;-) И Mobis се пише слято а не Mo bis. Иначе добра екстра но зависи колко се доплащам за нея и колко е надеждна. Въпреки че който има пари за такава кола надали я кара след изтичане на гаранцията и това няма да го интересува.
  • #5
    шАфьор ( преди 1 година )
    Дори и с такава кола пак ще е пълно с предимно девойки които не могат да паркират.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Ехааа, още нещо за сервизите....
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    вместо да ги оставят да ядат кучета с ориз европейците и американците ги научиха как да сглобяват и да правят автомобили
  • #2
    Руди ( преди 1 година )
    Нека безумните коментари от "разбирачите" да започнат сега!
  • #1
    Лудория ( преди 1 година )
    До автора - и сега на някои автомобили завиват задните колела, което се използва при маневриране или изпреварване. Пред мен една S-class-а успя да направя завоя на 90 градуса, като си влезе в правилната лента. Аз винаги влизам в съседната, защото колата ми не е толкова маневрена, а е навярно с 60-70 см. по-къса от Мерцедес-a. Не знам колко има допълнително за поддръжка на това, за по-малките улици е хубава екстра.
fallback
Последни