fallback

Ето го най-скъпия и луксозен китайски автомобил

Второто поколение на азиатската S-класа отново залага на ретро визия

На автосалона в Шанхай бяха представени голям брой електрически модели на местни производители, както и европейски автомобили. Редом с тях беше изложена и предполагаемата най-скъпа китайска кола – второто поколение на Hongqi L5.

Тази марка, чието име се превежда като „Червено знаме“, е известна с това, че прави автомобилите за управляващия елит на Китай, както с това, че преди време произвеждаше Audi 100 (C3) за местния пазар. Седанът L5 обаче е най-доброто от това, което компанията предлага на частни клиенти.

Това е луксозен седан с ретро вид, ясно вдъхновен от миналото, придаващ определено усещане за Rolls-Royce, особено при поглед отстрани или отзад, когато влиянието от колите на британския производител се вижда най-ясно. Дизайнът напомня много и на Hongqi CA72, който е първият луксозен автомобил в Китай през 1958 г. Той беше последван от CA770.

От компанията твърдят, че дизайнът е обновен, а интериорът – напълно нов. Факт е, че на външен вид е трудно да се разграничи това второ поколение Hongqi L5 от неговия предшественик, който беше пуснат на пазара през 2014 г., тъй като въпреки подобренията, стилът е практически идентичен.

Промените включват по-висока хромирана решетка, преработена броня с черно и хромирано дъно, както и нови дневни светлини. Разбира се, не липсват и хромирани елементи като рамките на прозорците, дръжките на вратите и джантите.

Фаровете в ретро стил, много подобни на тези от предишния модел, са интегрирани в калниците – много остаряло решение. Показаният в Шанхай модел също е с двуцветна каросерията в синьо и бяло.

Отвътре L5 смесва класиката с модерното, като се залага та прост волан с две спици, но и на табло, направено изцяло от дисплеи с три различни измервателни уреди. Много от физическите контроли за различните контроли на автомобила са запазени.

От Hongqi не разкрива никакви технически подробности за новия L5. Според слуховете седанът ще се предлага с 6.0-литров V12 като предишния модел. Там той развива 408 к.с. и 550 Нм максимален въртящ момент.

Нищо не се знае за цената на новия Hongqi L5, но е известно, че предшественикът му се предлагаше за 6 млн юана, а това при около 800 000 евро.

Още снимки на най-скъпата и най-лукдозна китайска кола - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    Алекс ( преди 1 година )
    ГАЗ 21 Волга има по-добър дизайн.800 000 евро за това недоразумение.Чайниците са си повярвали преееекалено много.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    800 000 евро за китайско копие на Ролс-Ройс?????
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    800 000?!
  • #6
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    Амиии , грозно !
  • #5
    Гост ( преди 1 година )
    Предницата не ви ли напомня за Трабант? :-)
  • #4
    Fury ( преди 1 година )
    Волга ГАЗ 21 от 1956 г. изглежда доста по-добре! Ако ще е ретро, поне да е красива!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако Европа не се събуди от лудостта, която я е обхванала скоро няма да има Европа. Китай вече изнася повече автомобили от Германия и САЩ, скоро ще задмине и Япония. Ако електро глупостта продължи нищо не може да спаси европейските марки (около 10% от БВП на ЕС) от Китайската инвазия!
  • #2
    Добрич ( преди 1 година )
    Браво на Китайците, каквото видях в Китай, в Еуроба идва след 10-12 години.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ооо, мкого яко!
fallback
Последни