fallback

Четири SUV модела с много здрави автоматици

От Kia до Toyota, тези трансмисии с лекота минават над 300,000 км - но само при редовна поддръжка

Всеки шофьор-ентусиаст ще ви каже, че ръчните скорости дават повече контрол върху автомобила и по-голямо удоволствие. Но също толкова вярно е, че в ежедневието, когато възможностите да караме за удоволствие са все по-редки, автоматикът е по-голямото удобство. Той има само два недостатъка - увеличава цената на автомобила, и добавя още една сложна и податлива на повреди система. В някои случаи тя едва издържа 100,000 километра, преди да се наложи сериозен ремонт.              Тук ще ви предложим четири кросоувъра с надеждни автоматици, които спокойно ще изкарат и 300,000 километра. Но има едно много важно условие: те се нуждаят от редовна поддръжка. Ако избирате употребяван автомобил с автоматик, първо направете внимателен преглед на трансмисията, и след това редовно сменяйте маслото и останалите консумативи. Тогава безгрижното ползване е гарантирано.         4 кросоувъра с надеждни автоматици (ГАЛЕРИЯ):

      

 

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Да уникално е, защото имат патент за тази СК и никой друг няма право да я произвежда и продава. Принципа не планетарните предавки е отдавна известен още Леонардо Да Винчи го е начертал и проектирал, но това не значи, че се ползва същото, както го е начертал той. Принципа е един, но само толкова. Така, че пак повтарям, че на Тойота е-CVT е уникална трансмисия! Ако си на друго мнение го докажи, а не да ми говориш за принципи!
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    "с планетарни предавки, което е уникално" - Колко да е уникално, колега, като най-най-първият автоматик, измислен от хората - с хидропреобразовател, е с планетарен механизъм? Да не говорим, че се използва и до ден-днешен без никаква разлика в принципа на действие?
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    е-CVT, какво е тогава според теб? Другото му име е безстепенна предавателна трансмисия или безстепенен автоматик. И не е като обикновените CVT, а с планетарни предавки, което е уникално и я прави наистина изключително здраво, евтино и безпроблемно нещо. Толкова безпроблемно, че е направена така да надживее автомобила, както и се случва. Последното нещо, което може да ти се развали в една Тойота са е-CVT и електрониката. Безумно здрави неща са.
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    е-CVT - не e дори автоматик, съвсем не е и най-добрият. Компромис за непретенциозни потребители.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    е-CVT на Тойота e най-добрият автоматик, най-здрав, надежден и икономичен без никаква поддръжка. Всички Тойоти милионници са с оригинална трансмисия без никакви проблеми по нея. Много таксита по света са Тойота-хибрид оборудвани с е-CVT и го доказват. Тези, които твърдят, че е-CVT е шумна, значи нито са се докосвали до тази кола, нито имат някакво понятие от нея. Хибридите на Тойота са най-безшумните автомобили с ДВГ. Единствено мотора при високи обороти е малко по-шумен,но колко карате на макс
  • #16
    Koko ( преди 1 година )
    Купих си Toyota Camry 2016 г. нова на 16 км., сега е на 304 000 км. (190 000 мили). При смяна на маслото на двигателя в сервиза винаги ги питам за трансмисията и винаги получавам един и същ отговор: Toyota казва, че маслото в трансмисията не се сменя и е до живот. Ще видим.
  • #15
    Frrr ( преди 1 година )
    Тука пишат неразбиращи и нямащи досег с някои автомобили само и само да оплюят японски и корейски марки. Автоматика на СХ5 е добър и безпроблемен с голям ресурс , нищо общо с чупливите дсг на ваг и мултитрошляк на ауди
  • #14
    до 9 ( преди 1 година )
    Най-доброто е, ако автомобилът за теб е средство да стигнеш от точка А до точка Б. Ако поне малко обичаш да караш, е-CVT на Тойота може да те докара до самоубийство, толкова е дървено, шумно и недодялано. А за надеждността - надникни в сервиза на ТМ да видиш 50% от всички ремонти на какво са
  • #13
    до 12 ( преди 1 година )
    Няма такова нещо като 5-степенен вариант. 6-степенната СК беше разработена от нулата за Скайактив моделите.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Моята мазда 3 е с 5-степенния вариант на тази в CX-5. Ами напълно безпроблемно нещо. От 2009г насам съм навъртял над 250 000км. Смяна на масло на 70 000км. Мисля да я остявя на сина ми.
fallback
Последни