fallback

Искате ново Ferrari? Ще трябва да изчакате до 2024 година

Търсенето на 296 GTB и Purosangue обещава нов рекорд по продажби на марката

Богатите купувачи на автомобили продължават да проявяват силен интерес към новите модели на Ferrari, като производителят на луксозни автомобили отчита силно търсене, което продължава и през следващата година.

По време на среща на акционерите президентът на Ferrari - Джон Елкан, отбеляза, че италианската марка е получила „рекорден брой поръчки за 2024 година“, като това се дължи най-вече на силното търсене на новите модели - 296 GTB и Purosangue, съобщава Reuters.

През миналата година италианският производител призна, че очаква повече поръчки за първия си SUV – Purosangue, отколкото може да изпълни. В компанията планират да произвеждат не повече от 3000 бройки от модела на година, което е 20% от общия брой от годишното производство.

Главният търговски и маркетингов директор на Ferrari - Енрико Галиера, посочва, че търсенето на Purosangue буквално е „избухнало“, когато автомобилният производител потвърди, че ще пусне версия на модела с атмосферен 6,5-литров V12.

По време на събитието на акционерите Елкан повтори плановете на Ferrari да пусне 15 нови модела между 2023 и 2026 г. Сред тях ще бъде първият изцяло електрически сериен автомобил, който ще излезе на пазара през 2025 г.

От компанията също така обявиха подкрепата си към предложението на ЕС да позволи производството на автомобили с ДВГ след 2035 година, стига те да се задвижват със синтетични горива (eFuels). Според главния изпълнителен директор на Ferrari - Бенедето Виня , „конвенционалните двигатели все още има какво да дадат благодарение на тяхната по-висока енергийна ефективност и синтетични горива, като Ferrari се ангажира да разработи решения, които ще допринесат значително за намаляване на емисиите на CO2.“

Въпреки тези изявления, плановете на Ferrari предвиждат постигане на въглеродна неутралност до 2030 г. Автомобилният производител направи значителни крачки към тази цел през 2022 г., включително изграждането на нов завод за горивни клетки и фотоволтаична система в Маранело, както и приемането на нови филтри в неговата леярна и възстановяването на топлинната дисперсия в процеса на тестване на двигателя. Ferrari съобщава, че тези инициативи са довели до намаление с приблизително 5% на потреблението на енергия на автомобил.

fallback
  • #10
    нз защо но ( преди 11 месеца )
    отзад ми напомня на general motors
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    аз ще почакам повечко, че съм българаин на заплата и не крада
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    ами ще почакам ама за паричките до 2224г ще могат ли да ме почакат щото нема.
  • #7
    до #2 ( преди 1 година )
    Колега, явно не си много наясно с някои нещо по отношение старите автомобили. Освен това май не четеш. Пишат за 3000 бр. на година, а не като цяло. Има огромна разлика нали. Казват и че ще увеличат производството. Така, че след 5-6 год. бройките може да надхвърлят 20 000. Една кола, за да стане наистина ценен екземпляр след години не трябва да бъде произвеждана в такива количества а максимум 2000 бр и пак не е сигурно дали ще бъде харесана от колекционерите.
  • #6
    До долния ( преди 1 година )
    Ми че ти си казал същото бе щом няма да приемат поръчки означава че няма да правят повече от вече поръчаните бройки което съм казал и аз.А че една бройка я правят по една година означава единствено.че работят бавно което е и една от спецификите на марката.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Тъкмо мислех да си взема 2 и глей ко става сега. Еми не ми се чака като за Лада по време на соца. Майтапя се. Ферари са страхотни автомобили. Едва ли имам момче, което да не си е мечтало някога да има кола от тази марка. Мечтите са безплатни и всеки може да си ги позволи, а истинско Ферари не всеки. Интересно ми е колко ли от тези коли ще се озоват у нас. Поне 1-2 ще са на родна територия.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Къде си я чел тази глупост която си издраскал! Казаха, че бройките които могат да произведат през следващите 3 години са вече поръчани и за сега спират да приемат поръчки .... Има доста разлика от това което си написал, нали?!?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Е нали тва пюросангйе го произведоха в малък тираж разпродадоха го и иазаха че няма да правят повече
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    3000 броя, колко да е масово? След 10г. колко ще са останали. А и ако си Ди Каприо?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Заради инфлацията и огромното обезценяване на еврото, много милионери се чудят в каква луксозна стока да си вкарат парите. Фераритета са добра инвестиция по принцип, ако модела е с колекционерска стойност. Тези новите не съм много убеден дали някога ще станат колекционерски и дали ще им се качва цената с годините. Доста масови взеха да стават ми се струва, а това после се отразява на цената.
fallback
Последни