fallback

BMW представи най-мощния си и най-бърз електромобил

Седанът i7 M70 xDrive развива 660 к.с. и вдига 100 км/ч за 3,7 секунди

BMW представи най-мощния и най-бърз електрически автомобил в историята си. Седанът i7 M70 xDrive е разработка на BMW M, като ускорява от 0 до 100 за 3,7 секунди и може да измине повече от 500 км с едно зареждане. В стандартното оборудване на модела влизат въздушно окачване с автоматично нивелиране, интегрално кормилно управление, електромеханични стабилизатори и M Sport спирачки.

В гамата на новото BMW 7-Series има версии за всеки вкус - от бензинови и дизелови до хибридни и електрически. Досега обаче тя предлагаше само една опция, задвижвана изцяло на ток - xDrive60. Сега баварците пускат и по-мощен вариант - i7 M70 xDrive, който се настанява на върха в семейството.

Двата електрически мотора на седана развиват общо 660 к.с. и 1100 Нм въртящ момент (максималната стойност на тягата е налична само когато е активиран M Launch Control или M Sport Boost, стандартно въртящият момента е 1015 Нм). Ускорението до 100 км/ч за 3,7 секунди е по-бързо от това на суперкросоувъра на BMW - XM Red Label, който разполага със 748 к.с. Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч.

Топ-версията използва пето поколение на системата eDrive за задвижване на задните колела с шестфазен двоен инвертор. Специфичната мощност на електродвигателя е 2,41 киловата на килограм. Цифрата е с една четвърт повече от показателите на i7 xDrive60. С едно зареждане колата изминава 488-560 км, като има специален режим на шофиране Max Range, който увеличава пробега с 15-25%. Полезният капацитет на батерията е 101,7 кВт/ч.

Цялата мехатроника в i7 M70 xDrive е със специфични M-настройки. Предната част на тялото е подсилена с добавена преграда. Стандартно седанът е оборудван с въздушно окачване с адаптивни амортисьори, механизъм за завъртане на задните колела и система за активно предотвратяване на накланяне. Спирачките са M Sport с дискове с по-голям диаметър.

В допълнение, M70 xDrive разполага с Executive Lounge задни седалки, BMW Theatre Screen, звукова система Bowers & Wilkins и нови лакови покрития. Те включват осем двуцветни комбинации, включително BMW Individual Liquid Copper/Saphire Black металик, както е показано на снимките, и серията Frozen матови бои, направени от биомаса.

Мултимедийната система в M70 xDrive работи с оперативната система OS 8.5 за първи път. Това е най-новото поколение интерфейси на марката BMW с нов дизайн на началния екран, бърз достъп до често използвани функции и организация на менюто, подобна на смартфоните.

С пускането на iDrive 8.5 компанията премина към по-кратки цикли на издаване на актуализации, подобрена информация за станциите за зареждане и рационализирани онлайн-услуги като карти.

Продажбите на BMW i7 M70 xDrive ще започнат през второто тримесечие на 2023 г., като топ-седанът ще се сглобява заедно с другите версии на 7-Series в завода в Динголфинг (Германия).

Още снимки на най-мощния електромобил на BMW - вижте в галерията:

fallback
  • #20
    До 19 ( преди 1 година )
    Защо пропусна буквата М в мнението си, след буквите bmw? Знаеш ли въобще какво значи това М? Сигурно според тебе е лукс? Качествено изпълнение? Размер на автомобила? Абе кой пък ще е този, който ще си купи емка на bmw и ще се интересува от глупости като скорост и ускорение, нали? Осъзнаваш ли какви глупости пишеш за емките? Разбира се, че е срамно да си купиш най-мощната емка на bmw, а някакъв *** с най-бавната тесла да е по-бърз от тебе. От bmw се излагат!
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    ако някой от пишещите тук някога се е докосвал до този автомобилен шедьовър никога няма да употреби TESLA в едно изречение с BMW i7
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    KIA EV6 GT, От 0 до 100 за 3.5
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Все повече заприличва на хюндай. Като не могат да родят нещо красиво, да вземат произволен модел отпреди 50-60 години.
  • #16
    1 до 5 ( преди 1 година )
    Ти осъзнаваш ли че говориш за bmw m седма серия? Е как тогава ускорението и максималната скорост да не са важни и да са по-малки отколкото на най-бавният модел на тесла? Как въобще им дойде на ума да ограничат максималната скорост до 250 км в час? Със сигурност може да вдигне повече дори без допълнителни двигатели и мощност. За всеки е ясно че при тази скорост не можеш да очакваш голям пробег, така че никой нямаше да ги обвини. Ускорението можеше да бъде компенсирано с поведение на писта.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    И 200 киловата батерия да сложат на този барутник файда никаква. За какво ще я използва, за баланс ли . Все още не е постигнат начален разряд повече от 90 киловата(виж Порше) . Така че за ускоряване както се перчат тези дараци не става . А и нарастване на теглото само пречи за пробега .
  • #14
    Класика ( преди 1 година )
    Като дойде Тръмп всички които лансират климатичните и здравните убийци: ел колите....- спешно при бай Ставри за кожени ваксинации....амин...
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Надали има нещо по грозно от това
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Трябва да призная, че тази цветова схема прави колата млако по-малко грозна. Доста нещастен опит да имитират присъствието на Ролс-Ройс направиха. И без това си е техен, защо им беше да се съревновават с него? От БМВ очакваме да правят спортни седани, а не 3-тонни китове с ботоксови джуки.
  • #11
    До 10 ( преди 1 година )
    Никак не е проучвателен а си е точно сериен и значителна част от продажбите на 7цата са на електро модела. Друг е въпроса, че платформата е главно за ДВГ и е малко странно електро Пасата да има повече пробег :D
fallback
Последни