fallback

И Renault намалява цените по примера на Tesla

Във Франция Model 3 в момента е с 10 евро по-евтин от по-малкия Megane e-tech

Renault ще преразгледа цените на моделите си за отделните пазари като отговор на повторното понижаване на европейските цени на Tesla, призна шефът на френския бранд Фабрис Камболив. Според него ходът на американците е "ясно предупреждение" към останалите компании, които предлагат електромобили. Tesla понижи на два пъти цените за Европа, като втората корекция влезе в сила този петък. След нея цената на Tesla Model 3 във Франция на практика е по-ниска от тази на електрическото Renault Megane E-Tech (41 990 срещу 42 000 eвро), независимо, че френският модел е от по-малък клас.        Фабрис Камболив, който след реорганизацията преди година ръководи марката Renault в рамките на едноименната група         "Ще анализираме страна по страна, пазар по пазар, за да видим какво равнище на конкурентоспособност трябва да имаме, за да отговорим", обясни Камболив.

В продължение на близо 8 десетилетия Renault бе един от големите играчи в бюджетния сегмент в Европа, но след кризата от последните години новият шеф на групата Лука де Мео наложи стратегия за повишаване на цените и приближаване до премиум сегмента. Това доведе до сериозно свиване на продажбите в последните две години, но най-после започва да дава резултат, ако се съди по първото тримесечие на 2023. В него французите имат 9% ръст в продажбите въпреки осезаемо повишените цени, и са доставили общо 354 545 автомобила.        След последната корекция на цените, Tesla Model 3 излиза с 10 евро по-евтина във Франция от местното Renault Megane e-tech, от което е с половин метър по-голяма        Според Камболив през март има рязък скок в продажбите на електрическия Megane e-tech въпреки факта, че компанията не предлага почти никакви отстъпки за него. Изравняването на цените на Megane e-tech и Tesla Model 3 обаче може да се отрази на положителната тенденция. "Ясно е, че понижаването на цените от Tesla е предизвикателство, особено от гледна точка на разходи и себестойност", коментира шефът на марката Renault. "Това е предупреждение, което разглеждаме много сериозно".     

 

fallback
  • #18
    До 13 ( преди 1 година )
    Очевидно не схващаш и си мислиш че D сегмента е луксозен, затова ще трябва да те разочаровам като ти дам примери и за него за да ти затворя устата веднъж завинаги, че си караш по някаква твоя си логика, която няма нищо общо с реалността! В де сегмента попадат както bmw трета и четвъртък серия, audi 4 и 5 и mercedes c клас, така и по бюджетни марки като skoda superb, volkswagen passat, toyota camry, peugeot 508 така и тесла модел 3. Както виждаш не означава лукс! Той е в E и F сегментите.
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Ария е по-скъпа и от Тесла У. По твоята логика ако някого сериозно мисли да взема ДВГ Меган направо да вземе Х Трайл сякаш са на същата цена а те не са тоест пишеш пълни глупости
  • #16
    До 14 ( преди 1 година )
    Така е но често няма логика за това, че се смята само външния размер и например А4 е по-висок сегмент от Октавия а вътрешните размери са по-малки. Сигурно знаеш, че ако се ползва добре пространството една по-голяма кола може вътре да е по-малка от тази която е по-малък сегмент уж така, че според теб кое е по-важно вътрешното пространство или външните размери?
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако някой сериозно мисли да го взима това да изчака малко и да взима Нисан Ария, но най-добре Модел У.
  • #14
    До 12 ( преди 1 година )
    Сегментите се отнасят за размер, а не за лукс или премиум. В един сегмент могат да попаднат както бюджетни така и премиум модели, като например в c сегмента са volkswagen golf, toyota corolla, skoda octavia, но също така и mercedes, a класа и CLA, както и ford focus и bmw 1.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Или с други думи Рено ако искат могат да направят еМеган седан но няма да е в Д сегмент точно както Тесла 3 хечбек няма дахе в Д сегмент както и седана не е. Тесла вече не е премиум в сравнение с други електромобили а луксозна пък съвсем не е а по-скоро средна като ниво на комфорт, материали и т.н.
  • #12
    До 7 ( преди 1 година )
    Аз пиша за сегмента на размера и вътрешното пространство а не за ценовия сегмент който също явно е равен на еМеган и Тесла 3. Тесла 3 е по-скоро С сегмент като ниво на лукс защото ако махнем ускорението кое го прави по-близо до А4 отколкото до Октавия?
  • #11
    До 9 ( преди 1 година )
    И за какво им е премиум сегмент, след като цените им в не премиум C сегмента, са по-високи от цените в премиум D сегмента. Конкретен пример са ти дали в статията. За разликата между megane и модел 3.
  • #10
    Diesel Center ( преди 1 година )
    https://diesel.bg
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Какъв вакум бе готин Пежо Ситроен има Премиум бранд казва се ДС ограмотявай се
fallback
Последни