fallback

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.

ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.

Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.

15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.

Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.

Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:

VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.

fallback
  • #27
    До долния ( преди 1 година )
    Какво да ти кажа повече нещата са ясни измери челната площ на Рам с тази на ид7 ще видиш че разлика няма от там другото е ясно теглото е аналогично при аналогичен разход на 100км и с почти двойно поголяма батерия при Рам нещата са ясни кое какво изминава
  • #26
    До 24 ( преди 1 година )
    Кой оспорва, че Лусид е с 118 квтч батерия и струва 150 000 евро? Отговора е никого. Тогава защо си измисляш, че някого е казал, че е под 110 квтч? Небивалицата е за пробега на РАМ и сравнението му с ИД 7
  • #25
    До долния ( преди 1 година )
    Има официални данни в интернет
  • #24
    До 22 ( преди 1 година )
    Кое е небивалица бе че на Лусид батерията му е 110квтч си ми отиди погледни на сайта.В омразата ди отричаш общодостъпна достоверна информация.Какво да се занимавам с теб
  • #23
    До 19 ( преди 1 година )
    Какви изчисления искаш бе гомн.Кое не схващаш ако за 100км са му нужни 22квтч електроенергия да ги измине колко ше измине с батерия с пълен кападитет от 91квтч
  • #22
    До 10 ( преди 1 година )
    "Аз откога разправям че новият Рам е истината и прави над 1000км а не 800 а този фв е смешен че то Лусид има 110+ квтч батерия" вярно е че постоянно разправяш тези небивалици, но нито веднъж не ми отговори как така електромобила на toyota който е много по-малък по размер и с много по-ниско тегло се нуждае от 300 киловатчаса за изминаване на 1000 километра, а ти твърдиш че огромния пикап на РАМ, на който само батерията тежи повече от цялата toyota, ще мине 1000 километра само с 230kWh?
  • #21
    До долния ( преди 1 година )
    Твоята заблуда е такава че като е семеен лифтбек има по малко челно съпротивление от пълноразмерен пикап ето долу са ти думите.
  • #20
    Не съм 16 ( преди 1 година )
    Точно това казвам. Май не правиш разлика между аеродинамичен коефициент, и аеродинамично съпротивление. Първото нещо зависи от формата и детска ракета 1 кг има същия еродинамичен коефициент, като 300 т ракета. Другата ти е голяма заблуда е, че теглото има някакво отношение към аеродинамичното съпротивление. Аеродинамичното съпротивление зависи само от размера, защото е равен на челната площ умножена по пародинамичният коефициент drag coefficient. По-голяма площ, повече енергия.
  • #19
    До 17 ( преди 1 година )
    Трагично е какви *** плюят немците но и която и да е напреднала нация. Какви са твоите изчисления или формулата ти е тайна и е само за "високоинтелигентни" плювачи?
  • #18
    До 16 ( преди 1 година )
    Е ти какво искаш да кажеш че една ракета 300 тона има по лоша аеродинамика от лифтбек само щото е по тежка ли
fallback
Последни