fallback

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.

ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.

Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.

15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.

Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.

Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:

VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.

fallback
  • #7
    Класика ( преди 1 година )
    Е как най важния!? Те трябва да отиват в затвора защото лансират най опасните за озона,океаните и човешкото здраве ел коли!!!.... Тези спекуланти които използват обратеняците по пол и разум Урсула Трюдо Макрон Шолц Нехамер Байдън и " сие" да прокарват антихристиянски закони за печалби като войната,ковид,сриването на икономиките и банките ,разврат на подрастващите с черни елфи и русалки безполови ученици! Да идва Тръмп да ги праща при бай Ставри и покаже истината за климатичния убиец-:ел колите!
  • #6
    До 2 ( преди 1 година )
    И защо мислиш, че Тесла загива? От статията аз виждам точно обратното - тесла още веднъж доказа че е 10 години по напред от конкyренцията. През 2017 година моделите на тесла вече зареждаха с 250 kw, а върховия модел на volkswagen щял да зарежда догодина с 170 до максимум 200 киловата. А новите зарядни които тесла започна да инсталира преди месец вече могат да осигуряват 350 киловата мощност, че и повече ако архитектурата е на 900 v. Тоест скоро ще очакваме и колите да поддържат тази мощност.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Капацитетът на батериите се измерва в kWh (киловатчаса), а не киловата на час (kW/h). Капацитетът на журналиста се измерва с грамотността му - книжовна, социална, техническа...
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    И какво общо имат пълноразмерен пикап РАМ и електрически Пасат? 700 км ги прави с 90 квтч батерия а не 82 и по европейския тест а не американския по който най-вероятно биха били около 600 км
  • #3
    дрън дрън ярина ( преди 1 година )
    Хахаха Новият Рам с 230квтч батерия прави 800 км а тия правят 700км с 82 квтя батерия
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    ТеслАта загива все по-бързо.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Височината е 1.54м което е колкото някои СУВ купета като Киа ЕВ6 и БМВ Х2..
fallback
Последни