fallback

Volkswagen представи най-важния си модел

Седанът ID.7 дебютира с пробег до 700 км, пристига в Европа тази есен

Volkswagen представи най-важния модел в новата си история. Това е ID.7, който ще бъде новият основен електрически седан на марката, което го превръща и в най-вожния модел, поне на този етап. Неговите продажби в Европа и Китай стартират тази есен, а в Северна Америка - през 2024 г.

ID.7 се предлага в две модификации - Pro и Pro S. И двете имат електрически мотор с мощност 282 к.с.. Версията Pro идва с батерия, която разполата с 82 кВт/ч и осигурява пробег от 615 км по цикъла WLTP. Системата поддържа 170-киловатово зареждане с променлив ток. Pro S получава пакет с батерия с 91 кВт/ч, с която седанът ще може да измине 700 км.Капацитетът на зареждане с постоянен ток е 200 кВт.

Новият електромобил на VW e дълъг 4961 м; и има междуосие от 2966 мм. Тези цифри са сравними с електрическия седан Mercedes-Benz EQE. Без да броим външните огледала, VW е широк 1862 мм. Коефициентът на челно съпротивление на каросерията е едва 0,23 в зависимост от оборудването, което купувачът избере.

Вътре ID.7 се предлага стандартно с хед-ъп дисплей с добавена реалност. Технологията позволява на дизайнерите да монтират опростен инструментален клъстер, който показва само законно необходимата информация като скоростта на превозното средство и различни предупреждения.

Системата за добавена реалност прави информацията да изглежда на различно разстояние от водача. Например, скоростта изглежда близка, но стрелките за завой изглеждат по-далеч. Информацията на дисплея може да включва неща като маркировка на пътната лента, информация за разстояние и ограничение на скоростта. Контролите на волана позволяват регулиране на информацията на HUD според това, което водачът иска да види.

15-инчова информационно-развлекателна система е разположена в центъра на арматурното табло. Осветените сензорни плъзгачи позволяват регулиране на температурата в кабината и силата на звука. Системата Travel Assist включва адаптивен круиз контрол и асистирана смяна на лентата. Технологията е в състояние да открие ограниченията на скоростта и автоматично да коригира скоростта на автомобила.

VW рекламира, че ID.7 има най-модерната климатична система на марката след Phaeton. Вентилационните отвори имат мотори, които ги движат вертикално и хоризонтално, така че системата да може да разпределя въздуха върху голяма площ от купето. Климатикът реагира на гласови команди. Например, водачът казва „Здравей, IDA, ръцете ми са студени“ и системата насочва топъл порив към пръстите на човека и активира нагревателя на волана.

Купувачите могат да посочат високотехнологични седалки. Предните столове се предлагат с до 14-посочна настройка на мощността. Функцията Climatronic използва сензори за температура и влага, за да ги загрява или охлажда автоматично. Масажираща система има 10 въздушни възглавници, а премиум-версията добавя още две възглавници за работа върху таза и гръбначния стълб на пътника.

Опционалният панорамен покрив има интелигентен стъклен панел. Слоят от течни кристали му позволява да се превключва между непрозрачен или прозрачен чрез бутон или гласови контроли.

Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:

VW ще произвежда ID.7 за европейския и северноамериканския пазар в завода си в Емден (Германия). Производството ще започне през втората половина на годината, като все още няма информация за цените.

fallback
  • #47
    До 48 ( преди 1 година )
    От къде ги взе тези "официални данни"? В европейските сайтове на Тесла за S пише разход 17.5 квтч на 100 км. Измисляш си информация и я наричаш официални данни
  • #46
    До долните ( преди 1 година )
    Хайде стига сте се карали за абсолютни глупости. Какво значение има какво ви лъжат производителите? Бьорн ниланд прави напълно реални тестове на абсолютно един и същ 1000 км маршрут, който дава напълно реалистични и сравними резултати между различните електромобили и дори на един и същ модел при различни температури. Коментирайте неговите данни, а не лъжите на производителите, които се разминават до толкова с ревността че някой изминават два пъти по-малко километри от тези по каталог.
  • #45
    Смех ( преди 1 година )
    С кое да продължавам с официалните данни от Тесла ли щом наричаш официалните данни на тесла тъпите ми коментари какво да споря с доказан гламар като теб
  • #44
    До 46 ( преди 1 година )
    Продължавай с тъпите коментари това те прави "умен" *** а не *** немец. Къде пък прочете, че разхода на Тесла S е 20 на 100 което също е лъжа защото е по-малко и по WLTP минава по-малко километри от ИД7 с по-голяма батерия което е нормално защото е с 2 мотора. ИД 7 по разход ще е по-близо до Тесла 3 въпреки, че по височина е по-близо до Тесла У
  • #43
    До долния ( преди 1 година )
    И какво не му харесваш 22 на сто ок правим го 20 на сто колкото е на модел ес с тези данни немският лиген изминава 455 км уау еваси и немските некадърници изкушавам се повторих го
  • #42
    До 44 ( преди 1 година )
    Коментар 30 който завършва с думите "немски срам" не е ли твой? Макар, че толкова глупости се написаха, че някои пишат за 22 на 100 разход на ИД7 а други за РАМ при положение, че нямат общо помежду си и може да съм те объркал с друг. И в двата случая не е 22 на 100 защото при ИД7 е надолу а при РАМ нагоре
  • #41
    До долния ( преди 1 година )
    А ти къде намеси тесла три да съм казвал някъде тесла три
  • #40
    До 42 ( преди 1 година )
    Едноклетъчну такова къде намеси РАМ и Тесла Х като твърдението беше, че ИД 7 харчи 22 на 100? Сега изведнъж намеси Тесла Х за да го представяш като сравним разход с РАМ който е доста по-голям и тежък от Тесла Х, с по-лоша аеродинамика и над двойна батерия
  • #39
    До 38 ( преди 1 година )
    Каква Тесла три бе безмозъчен става въпрос за Тесла х каквито размери има Рама тапли си що ли
  • #38
    До 38 ( преди 1 година )
    Твоите бла бла нямат значение данните на Тесла са официални и съм ги взел от там който знае ще ги провери.
fallback
Последни