fallback

Германци показаха електрическо мини за 14 000 евро

Компактният хечбек Ari 902 може да измине 110-200 км с едно зареждане

Германският производител Ari Motors представи новия си модел 902 - миниатюрен градски електромобил. Компактният хечбек с три врати и много дискретен дизайн е насочен преди всичко към сектора за лекотоварен градски транспорт.

 

 

Умаленият немски EV изглежда донякъде като новия Hyundai Kona отпред със своята светлинна лента с пълна ширина, докато отзад донякъде прилича на Smart #1 с разминаващите се задни светлини. Но независимо от стила му, размерът е достатъчен, за да привлече вниманието на хората. 

С дължина 2,95 м, ширина 1,50 м и височина 1,5 м Ari 902 е около 80 процента от размера на Mazda Miata по обем. Въпреки това, със 766 л товарно пространство може да побере значително повече от японското спортно купе. 

 

 

Това може да се очаква, като се има предвид, че технически е ван, но все пак има толкова товарно пространство, колкото Toyota Corolla Cross с монтирани седалки. Освен това товароносимостта на автомобила е само 190 кг.

Що се отнася до спецификациите на задвижването, Ari 902 е с мощност само 20 к.с. и има максимална скорост 90 км/ч. Електромобилът може да измине 110-200 км с пълно зареждане, което всъщност е повече от много по-голямата Mazda MX-30. 

 

 

Цената на Ari 902 започва от 13 990 евро за базовия Pure и достига до 16 100 за топ модела Comfort. Всички се доставят стандартно с цифрово табло с инструменти, Bluetooth аудио и камера за обратно виждане. Списъкът със стандартни функции включва климатик и серво управление. 

При Comfort може да има прибиращ се багажник, фарове за мъгла и системи за подпомагане на водача, като разпознаване на пътни знаци и помощ за поддържане на лентата. Други опции включват багажник на покрива, соларен панел и дори стъклен изскачащ покрив.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

fallback
  • #5
    1,2,4 ( преди 1 година )
    Не съм 3, затова няма да ти отговарям. Но си объркан нещо, първо пишеш за електромобили, после защитник на втора употреба и т.н и т.н и всичко това под статия за електро голф количка, за глокиер и разнос на пица в града. Намери си различно занимание от това, да описваш обърканите си мисли.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    И така тръгнал си с 13000 евро да си купуваш нов семеен автомобил. Ти лично какъв автомобил би избрал за тези пари. Всъщност не си тръгнал с 13 000 защото електромобилите са за богати хора. Кой евтин чисто нов бензинов автомобил, а пък ако може и на газ за по-евтино би ми препоръчал. Препоръчай ми по два три японски немски френски и корейски марки за да си избера нещо свястно да не карам тези смотани втора употреба за същите пари. Хайде няма да те тормозя за голям suv като в момента.
  • #3
    до 1 ( преди 1 година )
    Това прилича ли ти на пълноценен автомобил? Първо има само 2 седалки и какво да правят семейните хора? И второ, ти ако не си подаваш носа извън града, в който живееш повечето хора искат да пътуват. А тази пазарска количка с двигател е опасна да излезеш на голям булевард. Камо ли на шосе.
  • #2
    Продължение ( преди 1 година )
    И за да не си помислите, че имам нещо против по-висок клас автомобил втора употреба отколкото чисто нов в по-ниския клас, всъщност карам автомобил втора употреба който в момента струва горе-долу колкото цената на този автомобил в статията, но съм си го купил втора употреба, защото като нов струва повече от два пъти по-скъпо от него. Приблизително колкото тесла модел 3.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега пак ще наскачат онези, които ще заявят че електрификацията е за да се лиши бедното население от автомобили. Един бедняк пеш ще ходи но няма да се качи в това. Той по-малко от Е класа не признава. Няма да се унижат да влязат в това. Ако ги питаш какво ще си купят за същата цена, няма да отговорят, но със сигурни че електромобилите са много скъпи и никой не може да си ги позволи.
fallback
Последни