младежи, може да си чешете езиците колко искат, но фактите са си факти - 170 000 км. за 7 години, среден разход 8- 9,5 според сезона и освен ангренаж, 4 възглавници ( рециклирани) и комплект предни носачи друго не съм пипал. Хубаво масло, смяна на 10-12 000 и безгрижно каране. ( 2004, ръчни скорости, 163 к.с. и е на 330 000 поне с рожденият и съединител;) ). Бъдете здрави
Карам 2.5TDI от общо 12 години, като през последните 7 е Б6 2.5TDI 180 кс. Quattro и както казва един колега всичко е супер, но козата си иска Пърч безкомпромисно и навременно обслужване и Майстор който разбира какво трябва да направи, а не някои Чичо Стефчо от кварталния гараж, който тепърва ще се учи на колата ти.И да Ауди, БМВ и Мерцедес не са за хора който цепят стотинката на две и искат само да карат без да подържат и да гори 5лв. на 100.
99, абе кога успяваш да ги караш тия всичките Алудита, че и мнение да даваш. На въже ли ги дърпаш накачулени или напрво на камиона качени и ги разхождаш да се фукаш с тях. Ти Ауди не си и помирисвал, щом толкова ги хвалиш, то е ясно. Ами я кажи стягаш ли я Б4-ката за музея че скоро ще направи 1 милион, ама километра ли , мечти ли...А и ESP може да се изключва, толкоз коли имаш пък да знаеш, ааа!
Гроздето, разбира се, е кисело. Имам Б4/2.6 бензин QUATTRO. А4/2.5 TDI QUATTRO и Allroad 2.5 TDI. (и няколко други марки , но това не е важно)С нито един от изброените нямам проблем, а ги карам редовно. Много е проста рецепата - редовно и безкомпромисно обслужване. Б4-ката е на 800 000 километра, вярно, харчи много бензин, но си струва кефа от карането, защото няма простотии като ESP и т.н. A4-ката ми е работната кола (модела със 180 коня е) за извън града, уникална динамика. Allroada Е ...
Най- проблемният модел на една от доста скъпите за обслужване марки. Над 20 годишен. И подарък да е, пак ще се набуташ с няколко хиляди още първата година
V6 дизелите им са технически трагедии, и бомби със закъснител. Лакоми бензини, за съжаление всичките с добра мощност са V6. Който е спокоен с V6 от VAG да си бере гайлето. Калпави автомати, на които Audi (всъшност VW), така и не пожелаха да овладеят проблемите. За това поколение A6 (С5) безпроблемен дизел 1.9 131к.с. ръчка. Скъпа ходова част и окачване, скъпи части. Но има по-евтини алтернативи марки части.Удобна откъм пространство, и разбира се добра изработка на купето срещу короз ...