IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi allroad quattro на старо – за какво да се внимава при покупка

Всъдеходното комби впечатлява с двигатели и оборудване, но има и някои слабости

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    д'Артанян ( преди 1 година )
    младежи, може да си чешете езиците колко искат, но фактите са си факти - 170 000 км. за 7 години, среден разход 8- 9,5 според сезона и освен ангренаж, 4 възглавници ( рециклирани) и комплект предни носачи друго не съм пипал. Хубаво масло, смяна на 10-12 000 и безгрижно каране. ( 2004, ръчни скорости, 163 к.с. и е на 330 000 поне с рожденият и съединител;) ). Бъдете здрави
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Аспарух ( преди 2 години )
    Карам 2.5TDI от общо 12 години, като през последните 7 е Б6 2.5TDI 180 кс. Quattro и както казва един колега всичко е супер, но козата си иска Пърч безкомпромисно и навременно обслужване и Майстор който разбира какво трябва да направи, а не някои Чичо Стефчо от кварталния гараж, който тепърва ще се учи на колата ти.И да Ауди, БМВ и Мерцедес не са за хора който цепят стотинката на две и искат само да карат без да подържат и да гори 5лв. на 100.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    99, абе кога успяваш да ги караш тия всичките Алудита, че и мнение да даваш. На въже ли ги дърпаш накачулени или напрво на камиона качени и ги разхождаш да се фукаш с тях. Ти Ауди не си и помирисвал, щом толкова ги хвалиш, то е ясно. Ами я кажи стягаш ли я Б4-ката за музея че скоро ще направи 1 милион, ама километра ли , мечти ли...А и ESP може да се изключва, толкоз коли имаш пък да знаеш, ааа!
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    99 ( преди 2 години )
    Гроздето, разбира се, е кисело. Имам Б4/2.6 бензин QUATTRO. А4/2.5 TDI QUATTRO и Allroad 2.5 TDI. (и няколко други марки , но това не е важно)С нито един от изброените нямам проблем, а ги карам редовно. Много е проста рецепата - редовно и безкомпромисно обслужване. Б4-ката е на 800 000 километра, вярно, харчи много бензин, но си струва кефа от карането, защото няма простотии като ESP и т.н. A4-ката ми е работната кола (модела със 180 коня е) за извън града, уникална динамика. Allroada Е ...
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Лисан ( преди 2 години )
    Трябва да внимаваш да не го купиш!!!
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 2 години )
    Помните ли 2.5 TDI, наречен в БГ "душегуба", слагаха го и на първите А6 алроуди! Доста хора отказа от тази марка завинаги :)))))
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най- проблемният модел на една от доста скъпите за обслужване марки. Над 20 годишен. И подарък да е, пак ще се набуташ с няколко хиляди още първата година
  • #6
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-важното е да се внимава да не го купиш
  • #5
    17 rate up comment 1 rate down comment
    21Ф-13 ( преди 2 години )
    V6 дизелите им са технически трагедии, и бомби със закъснител. Лакоми бензини, за съжаление всичките с добра мощност са V6. Който е спокоен с V6 от VAG да си бере гайлето. Калпави автомати, на които Audi (всъшност VW), така и не пожелаха да овладеят проблемите. За това поколение A6 (С5) безпроблемен дизел 1.9 131к.с. ръчка. Скъпа ходова част и окачване, скъпи части. Но има по-евтини алтернативи марки части.Удобна откъм пространство, и разбира се добра изработка на купето срещу короз ...
  • #4
    28 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    не купувайте освен ако имате излишни пари ауди allroad.все едно да си купиш десет годишна надуваема лодка.