#6, тъпо е, ако някой го направи в последния момент и трябва да намалиш рязко - това си е даже доста опасно нарушение... А за опашките, които се създават - ако си се е престроил човекът правилно и си изпреварва с колкото може, не можеш да му забраниш. Това вече не е нарушение, просто е малко дразнещо. Ти си длъжен да спазваш безопасна дистанция и това е... Ще стигнеш 20 секунди по-късно, голям прaз...
Много "хранилки" има на пътя ,забравени след някакви ремонти знаци или безмислени ограничения на скоростта .Много дразнещо и скъпо.Иначе съм за спазване на правилата.Българите са доста дисциплинирани на пътя в Европа !
5--ти, по скоро ти излез. Хвани се и прочети какви са и понеже живея в центрлна Европа, мога да ти кажа, че досега камера пред училище / градина не съм видял. Чат пат на високосна слагат мобилна. Но на прав учасътк на магистрала насред полето, без отбивки, забито 120 и сложена камера.
Архитект енергетик Тесларев,ела покарай на магистрала Хемус Варна Шумен и се опитай да караш с 140 км в час.Преди месец изкривих в дупка джантите отдясно и бракувах две нови зимни гуми.
4-ти, ти да четеш можеш ли? Пише без техническа причина - камионите, технически над 100-110 не могат, а и при тях се записва на тахограф и могат със задна дата да получат глоба. Едва ли ти е кеф, да си с 130 и камион с 85 да влезе пред теб да изпреварв друг с 80? Какво си се хвнал за Скандинавието- въпроса е принципен когато има големи разлики от ограничението надолу и нагре. Ама то трябва малко да се помисли, преди да се бафка..
И на мен не ми пука кой с колко ще кара по магистралата. Ако искат да карат с камионите. Проблемът обаче е, като тръгнат да изпреварват камион и продължават да карат с 95 км в час и изпреварването протича около 3 км. и създава опашки. В това е опасността. Обаче имам един друг въпрос към тебе. Карал ли си по български магистрали и можеш ли да вдигнеш повече от 90 км в час на тях? Защото цялата група турбо антиелектрици и гости, обясняват че било невъзможно. Не вярват, че може да се вдигне 150