IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-проблемни представителни автомобила според What Car

На дъното в класацията изненадващо са два модела на Mercedes

Кои са най-малко надеждните представителни автомобили втора ръка? Отговор на този въпрос дават експерти от британския сайт What Car в партньорство със застрахователната компания MotorEasy. По-рано ви представихме класация на най-надеждните употребявани представителни автомобили на възраст от 6 до 20 години.

В допитването на What Car и MotorEasy са интервюирани около 25 000 собственици на такива коли. Шофьорите са споделели с какви повреди са се сблъскали и колко скъпо им е струвал ремонтът. Вижте и класацията най-малко надеждните представителни коли.

 

Най-малко надеждните представителни автомобили втора ръка (ГАЛЕРИЯ)

 

 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    iliev1@abv.bg ( преди 7 месеца )
    голф 4 14 години каране ...нищо значително за правене 1.6 мотора сега е на 149к км :) ц-е 18к 2009..''най-проблемните''3 година го карам ,само масло и бензин :) сега е на 242К :)Умуването оставам на вас.В ТЕЗИ СТАТИИ ОПЛЮХА ВСИЧКО В СРЕДНИЯ КЛАС,при това най-караното в Германия ,а и тук (тройки на е90,петици на е60 и це-класите ) Явно тези коли са за ***,а щом немеца ги купува,кара и продава на нас ...за да ги покараме и ние ,той явно е''голям ***'' :)
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    паси ( преди 1 година )
    За Немските бих се съгласил особено за Mercedesа и VW за другите не бих казал нищо тъй като не съм ползвал.Скъпо поддържане , често светещи диоди чакане , висене по сервизите губене на време и пари ако имате много пари и свободно време бих посoветал да си купят Немска кола скъпа и със много опции няма да скучаят никога.
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Е, аз, имам С класа 2008 бензин от 5 години, не съм имал никакви проблеми колата лети
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Пепи ( преди 1 година )
    Имам мазда 6 комби на 420 000 км имал съм само два проблема два двата лагера на главините и премахнах dpf на 200 000 км, автомобилът е на 420 000 км и все още върви без проблем но и без отказано за да стигнете до 420 000 км е много е важно да не игнорирате сервизи и да сменяте маслото и масления филтър на време БЕЗ КОМПРОМИС
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Иии... Нищо изненадващо за немските 'премиуми'. Премиум е само ежемесечната сметка в сервиза след поредния отстранен проблем.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Mazda 6 ( преди 1 година )
    MAZDA 6 , 2008 , комби, дизел, като на снимката, но друг цвят мина 300 000 км само с два предни лагера и консумативи, на 330 000 минах на 4х4 автомат само заради жената и децата пълна заблуда и за другите коли
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бе хубава работа, ам ( преди 1 година )
    брекзитска, т.е. сбъркана! Да се разбира наобратно, както движението им ...
  • #2
    16 rate up comment 29 rate down comment
    Георги ( преди 1 година )
    До 1.Пише представителни, затова няма японски дараци, не знам и таз Мазна какво прави при колите.. :)Няма как да ти се развали електрониката, като нямаш такава - японско автомобилостроене!
  • #1
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Якишен Моторишен ( преди 1 година )
    Тоя път и една японска има, срамота. Принципно такива антикласации са присъщи за немските чудеса на автомобилната индустрия...