IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Как да подобрим светлината на фаровете

Първият и най-важен съвет е да не слагате китайски ксенон

С течение на времето светлината на обикновените фарове намалява. Така че желанието на шофьорите да ги направят по-ярки е съвсем разбираемо. Но в същото време цялата работа трябва да бъде направена така, че да не навреди, нито на колата, нито на другите участници от движението.


фарове


Първото, което ви съветваме е да не слагате китайски ксенон. Тези светлини пречат много на останалите участници в движението. Освен това не е необходимо да заменяте обикновените халогенни крушки с по-мощни. Да кажем 80 вата.

Светлината наистина ще стане по-ярка, но рефлекторите могат да се повредят от повишената температура вътре във фара. Полирането на външната повърхност на фара е препоръчителна, но също не винаги помага. Стъклото след процедурата често става матово, а пластмасата може да се покрие с още повече драскотини.

Един от най-лесните начини за решаване на проблема е да инсталирате лампи E1 (те се отличават с маркировка в кръг). Продуктите дават най-благоприятния спектър за човешкото око - 5200 Келвина. Светлината на консумативите е бяла, много близка до дневната и осветява най-добре пътя.


фарове


Някои производители се опитват да постигнат подобен ефект със специален състав на газа в крушката. Не обръщайте внимание на подобни предложения. Те са значително по-скъпи и по-малко ефективни. Друг начин е да подобрите светлината на фаровете е да инсталирате LED осветление. Но преди да купите такова, е важно да погледнете етикета.

Продуктът трябва да отговаря на изискванията на автомобилния производител, а е факт, че повечето "no mame" марки могат да създадат проблем с ел. инсталацията на колата ви. Затова заложете на доказани брандове. Техните LED крушки са по-скъпи, но няма да имате проблеми. Имайте предвид, че LED крушките се поставят доста бързо, тъй като са адаптирани към стандартните крепежни елементи.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гецов ( преди 2 седмици )
    Пълно е с такива *** които заслепяват останалите в движението ,ето какво правя аз защото ми писна на шнура ,когато някои не сменя на къси или заслепява *** му дългите и *** съм го ,ще не иска сменя ,имаше зад мене някъв *** също караше на дълги ,правих да ме мини и му наших дълги и аз това КООИТО ми подава това му връщам хубав ден на всички
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    snejii_88 ( преди 1 година )
    Българина няма проблем с това''''да не пречи на останалите'!!!Онлайн сака на него да му е арно
  • #4
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Гого ( преди 1 година )
    Ксенон в рефлектор не се слага. Още от далече личи и се принуждавам да мина на дълги барем ксенонаджията се сети защо съм ги включил. Така монтирани нямат никаква граница между осветена и неосветена зона.
  • #3
    34 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пълно е със *** с китайски ксенон на рефлекторен фар! Нито той вижда нещо нито насрещния вижда!
  • #2
    10 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-лесният начин е да си поръчате комплект нови и сте о'кей! На моята джипка ги смених преди няколко месеца, като ги поръчах от Rockauto срещу около 140 долара двата +доставката. Сега е слънце и им се кефя, как сверят! А пък вие лъскайте бастуна до припадък!
  • #1
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Слагате свестни крушки, следите фаровете да не са взели да се лющят