IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хаосът с доставки на нови Tesla се пренесе в Европа

Собственици са принудени да взимат колите си от паркинги за камиони

В последно време Tesla увеличи сериозно производството си, тъй като търсенето на колите на марката по цял свят рязко се увеличи. За това помогна и свалянето на цените на своите модели на повечето пазари. Така американският производител почти сигурно ще счупи рекорда си за продажби за тримесечие.


Tesla


Увеличените продажби обаче станаха причина за неочакван проблем с доставките на нови коли, който се пренесе и в Европа. По информация на Teslarati, новите клиенти на Tesla от Португалия са принудени да взимат автомобилите си директно от камионите, които ги превозват.

Както е известно, Tesla не разчита на франчайз дилъри и не разполага с магазини и сервизни центрове на много места по света. И решението в момента за някои райони в Европа е компанията да се свърже с купувача и да го накара да вземе превозното си средство директно от автовоз.


Tesla


В случая с Португалия новите коли на Tesla се докарват от транспортна компания. И тъй като центровете на марката са препълнени, камионите на превозвача се насочват към обществени паркинги. Там електромобилите се предават директно на новите си собственици.

Това, определено, не е най-доброто и най-удобно решение за купувачите, но от Tesla твърдят, че се стремят да доставят колите възможно най-бързо, което е от полза и на двете страни. Конкретно в случая с Португалия новите собственици трябва да разрешат и още един проблем, тъй като се оказва, че броят на зарядните станции Tesla Supercharger не може да бъде увеличен. За щастие, повечето зареждания на електромобили в страната се извършват у дома.


0 от 500
  • #2
    7 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега разбрахте ли защо Тесла е шампион по липса на качество с най-много посещение на сервиз за първата година и абсурди като различни тапицерии на вратите? Ами защото заради всяка драскотина, която е направена по време на транспорта или някаква дреболия, се попълва протокол при приемането на автомобила (в случая от шофьора на автовоза) с който после се отива в сервиза да се отстранят дреболиите с които иначе при другите марки се занимават дилърите преди да ги предадат на клиентите.
  • #1
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като прочетох тази новина и я свързах с предишната и като нищо това ще е конглокента на dacia за първото място при продажбите в Европа.