fallback

Европейският Ford Explorer стана електрически

Продажбите стартират в края на годината, цената ще е под 45 000 евро

Ford определено планира бъдещето си в Европа, като гледа миналото си. Новият електрически модел на марката – първият произведен в завода в Кьолн, се нарича Explorer - име, което напомня не само за големия зlug-in хибриден SUV в гамата, но и за модела с дългогодишни традиции, предлаган в САЩ.

От Ford са категорични, че точно като Explorer от миналото, електрическият въплъщава духа на приключението и е насочен към широка клиентела. Очакваната каталожна цена е под 45 000 евро.

Дизайн в стила на класически Explorer

Външният вид на електромобила на Ford интерпретира по един по-футуристичен начин линиите на по-големия Explorer. Широката и плоска предна част интегрира обърнатите L-образни фарове, които сочат директно към центъра на решетката, доминирана от надписа „Explorer“. В същото време сивите и черни пластмасови лайстни придават солиден и груб вид на кросоувъра.

Отстрани се открояват големите алуминиеви джанти, докато отзад има малък заден прозорец и светлинна лента, която подобрява усещането за ширина на автомобила. Накратко - дизайн, който е всичко друго, но не и тривиален и напълно различен от този на Volkswagen ID.4, въпреки факта, че двата модела споделят платформата MEB.Всичко за удобство

Голям брой нови функции

Интериорът на Explorer се фокусира върху серия от нови функции за цялата гама. В допълнение към 5-инчовия дисплей на арматурното табло, информационно-развлекателната система Ford Sync Move дебютира на приборния панел с 15-инчов екран, който може да се върти до 30° за подобряване на консултацията във всяка ситуация на шофиране.

Самият дисплей е част от жабката My Private Locker, като в най-ниската си позиция, екранът покрива отделението, скривайки предмети от нежелани очи. Под централния подлакътник има MegaConsole - пространство от 17 литра, което може да побере 1,5-литрови бутилки или 15-инчов лаптоп, докато в централния тунел държачите за напитки могат да бъдат преместени, за да се освободи още повече пространство.

Обемът на багажника започва от 450 литра и може да бъде увеличен до 1400 литра чрез спускане на втория ред седалки. Самите места за сядане имат доста спортен дизайн, с плат Sensico, който напомня ефекта на кожата, и функции за електрическо отопление и регулиране.

Задвижване на задните колела и 4х4

Ford все още не е разкрил капацитета на батерията и очаквания пробег (въпреки че някои слухове сочат 500 км). Що се отнася до зареждането, компанията посочва, че от 10 до 80% батерията се пълни за 25 минути. Мощността на моторите също не се съобщава, но е известно, че електрическият Explorer ще се предлага както със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела.

Оборудването включва голям брой асистенти водача, като електромобилът разчита на 12 ултразвукови сензора, пет камери и три радара, за да наблюдава всичко, което се случва около автомобила на 360°. Explorer е първият модел на марката в Европа, който е оборудван с функциите Lane Centering и Assisted Lane Change, които не само поддържат автомобила на пистата, но и му позволяват да сменя лентите.

В оборудването на модела влизат също адаптивен круиз-контрол и асистент за мъртва зона, в допълнение към асистента за безопасно излизане, който предупреждава пътниците за пристигането на кола или човек, когато вратата се отвори. Включени са също автоматично аварийно спиране и функция за автоматично паркиране Active Park Assist 2.0.

Още снимки на електрическия Explorer - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    До 4 ( преди 1 година )
    Така или иначе имаха символично участие тоест ако решат да се върнат след 2 години и се постараят няма да им е трудно да подобрят предишните си под 100 000 продажби там :D
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Който има кинти да му е честито
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Форд са *** умни.Изтеглиха се от пазара на бъдещето а имено Индийският.Какви успехи да очакваме от тези
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Оххх, нищо не знаете за Форд! Това е компания сравнима с ***. Изключително приспособима към всякакви ситуации. Ще пусне 101 модела докато напипа формулата за временен успех, който ще отприщи ноухауто за нови 101 модела. Помня през 2015 година в Италия билбордовете за новия фокус на цена 9999E. В това време средна заплата там беше 3500E. Е познайте, продажби много.
  • #2
    Смех ( преди 1 година )
    Хаха с изостаналата технология на фв наистина ще им трябва ама не успех а късмет
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Успех!
fallback
Последни