fallback

Изчезват ли спортните коли с ръчни скорости?

Тези 10 модела все още се предлагат с три педала

Автомобилите с механични скорости на пазара са на път да изчезнат. Някои производители - като Mercedes-Benz, например, вече обявиха, че се отказват от този тип трансмисия още от следващата година. Други все още „удържат фронта“, но и те ще бъдат принудени да предприемат подобен ход.

Повечето мощни спортни автомобили и суперколи отдавна са изхвърлили педала на съединителя, но все още има производители, които предлагат ръчна скорости и така удовлетворяват желанията на желаещите да бъдат по-ангажирани с управлението шофьори.

В наши дни спортните коли с механична скоростна кутия са все по-малко, но все още ги има. В следващия списък са посочени 10 модела с традиционен лост за смяна на предавките, като със сигурност има и пропуснати модели, но тези са някои от най-забележителните на пазара.

10 спортни коли с ръчни скорости (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    asd ( преди 1 година )
    карам кола 350 коня с 8 скоростен автоматик.... супер е работи бързо направо бих казал перфектно но никога няма да може да предположи какво искам да предприема и на коя скорост искам да съм в определен момент затова я карам винаги на manual..... ръчкара си е топ по принцип и като цяло не мога да открия причина тия кутии да ги махат и заменят с автоматици....
  • #10
    Анонимен ( преди 1 година )
    Човек който не може да оправи *** и да превключва и да следи пътната обстановка очакваш ли да стане добър шофьор?След като това го затормозява и автоматика му е по лесен.Никакво развитие на сетивата.Щял да бъде по концентриран в пътя защото нямало да мисли кога да сменя скорости и кога да натиска ***.Пълен смях.Точно вършенето на няколко действия едновременно развива сетивата.Да не говорим че на дълъг път с автоматични скорости пътя става още по монотонен и води до заспиване.
  • #9
    Анонимен ( преди 1 година )
    Карал съм автомобили с по нови и по стари модели автоматични скоростни кутии.Карал съм и с ръчни . Винаги има забавяне при смяната на предавките освен ако не е роботизирана със смяна с пера на волана.Лично мое мнение автоматиците е са за слаботелесни джендърчета родени след 2000 година които нямат отношение към шофирането и ги вълнува само да придвижване от точка А до точка Б.Човек който се е научил на автоматик не можеш после да го научиш на ръчни.Не знам за каква концентрация на сетивата говор
  • #8
    Anonimen ( преди 1 година )
    Автоматика е върха, защо да се затормозяваш със смяна на скорости вместо да си гледаш пътя. Карам кола с DSG изреждането на скорости особено при ускорение е мнооого бързо, връщането на долу е малко-по бавно ако е от четна на четна скорост или от нечетна на нечетна. Но във всички случаи е доста по бързо и приятно от ръчка. 8 и 9 степенните планетарни автомати също са вече много добри. Има и пера на волана, като искаш да ръчкаш винаги може да го правиш.
  • #7
    Анонимен ( преди 1 година )
    Големи,,баровци ,,сте като карате автоматици.Гледат да ви наложат автомобили с автоматични скоростни кутии и сумати електронни джиджавки за да може шофирането да стане още по малоумно и да не си напрягате и вече гладкия мозък.Скоро ще ви предложат и автомобили без волани.Само цъкате в Гугъл карти и потегляте!За да ви е по удобно и да не се напрягате
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5: Точно така, пич, тъкмо те си купуват тези показаните, особено Пагани при тях е много търсено. За "богатите от високите социални слоеве" си има хубаву автоматици, че даже и вариатори за върховен кеф.:)
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма човек минал на автоматик да се е върнал на ръчни.Ръчните са за бенички от ниските социални слоеве
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    1-ви, като цяло и аз харесвам повече ръчка, там има "интрига" :-), но няма вариант да си по-бърз от автомата. Съвсем отделна тема е, че на автомата също можеш 4-2 или 1-3, въпрос на няколкото клик-а (ако си в ръчен режим). А супер спортните автомати, дори само трябва да задържиш перцата на волана и те свалят 2-3-4 предавки
  • #3
    wtf ( преди 1 година )
    Toyota GR Yaris - Аз пък съм свикнал само селскостопанска техника да притежава дву и три цилиндрови моторчета. 265 коня обаче звучи умопомрачително. Трябва да се пробва тази кола.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Toyota Supra-та си е баш БМВ - 3 литров редови шестак - класика. Евала. Добре че са БМВ
fallback
Последни