Топ-мениджърите на големи фирми могат да избират за себе си всяка кола от собственото си производство и затова не е изненада, че много основатели и ръководители на компании са управлявали мощни суперколи или луксозни кабриолети. Някои от тези автомобили са идеално запазени и редовно сменят собствениците си, като има такива, които се продават в момента.
Други автомобили нямаха подобен късмет – те останаха недооценени и просто бяха захвърлени. По-интересното обаче е, че не всички шефове на автомобилни производители са готови да се задоволят с продукти на компаниите си. И понякога те поглеждат и съответно придобиват продукти на конкурентите.
Какво карат шефовете на автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):
Автентичността се потвърждава от документи и от подписа на Неерпаш, положен преди 15 години. Под капака има 3,5-литров редов „шестак“, който развива 277 конски сили и 330 Нм, а петстепенна механична трансмисия ZF прехвърля тягата към задния мост.