IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai не се отказва от малките коли с ДВГ

Компанията планира още едно поколение на i10, i20 и i30

Корейската компания Hyundai ще пусне следващо поколение хечбеци i10, i20 и i30, въпреки свиващия се пазар на малки автомобили и моделите ще оцелеят благодарение на популярността си в Европа.

 

Hyundai-i10-and-i10-N-Line

 

Пред Autocar шефът на Hyundai за Европа - Майкъл Коул заяви, че не искат да се отдалечават от никоя конкретна група клиенти, особено в Европа, където настоящите модели i10, i20 и i30 са много харесвани.

„Правим стратегия за това какво стои в класовете под Hyundai Коna в дългосрочен план - каза Коул. - Засега i10, i20, i30 все още са в нашия план, дори и за следващо поколение. Вярвам, че има пазар за тях и може би дори в по-традиционни каросерии, като хечбек. Това е в нашето мислене, а не непременно в нашия дългосрочен план сега, но за европейския пазар трябва да мислим за това.“

 

hyundai_i20_01

 

Ако оцелеят поне още едно поколение, моделите i10, i20 и i30 ще запазят двигателите с вътрешно горене. Това обаче не означава, че производителят не мисли как да направи малките електрически превозни средства по-достъпни в бъдеще.

Възможно е южнокорейският производител да предлага малки електромобили най-вече чрез абонаментна програма.

 

Hyundai i20

 

По този повод Коул допълва: „Вярвам, че месечните плащания и дори преминаването към сценарии от абонаментен тип ще помогнат. Виждам ситуация, като това е лична гледна точка, а не корпоративно решение, в която имаме по-малко EV, което просто ще премине към абонамент и ще поддържаме превозното средство в програма за пет, шест, седем години.“

 

 

0 от 500
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разумен подход и от друга гледна точка. Заради малките маржове на печалба при малките автомобили, повечето автомобилни компании се отказват именно от тях, за да намалят разходите си и се съсредоточават към по-големите и скъпи suv, като оставят незадоволена пазарна ниша в ниския сегмент. Hyundai ще се възползва от това и ще увеличи пазарния си дял благодарение на този сегмент в който на практика скоро почти няма да има конкyренция. Дано само не вдигнат цените и ги оставят достъпни.
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето това е разумният подход, а не като toyota. Запазват двигателя с вътрешно горене, но не отричат електромобилите и работят и на двата фронта. Това е истинската диверсификация и даване на право на избор на клиентите. Toyota постоянно говорят за това че клиентите им трябва да имат избор, затова щели да продават автомобили с ДВГ още дълги години, но ако техен клиент иска да избере електромобил, то от toyota няма какво да му предложат и трябва да ходи при конкyренцията.