fallback

Suzuki сменя Mercedes като такси в Германия

Моделите Across и Swace са технологични близнаци на Toyota RAV4 и Corolla

Стар виц в Германия гласи: Ако искам да пътувам в Мерцедес, викам такси. Но и това вече няма да е така, защото автопаркът на таксиметровите услуги променя марката - Suzuki сменя Mercedes.

 

 

От септември тази година екологичният бонус за определени автомобили вече няма да се прилага, а и дългогодишната доминация на Mercedes в този сектор приключва. Досега компанията произвеждаше фабрично като таксиметрови коли E-Class и B-Class. Но с промяната на модела на текущата E-Class и фейслифта на настоящата B-Class, таксиметровият пакет вече няма да бъде наличен, съобщава Motor1. Причината е непрекъснато намаляващото търсене.

Така на мястото на Mercedes се позиционира Suzuki с два модела, технологични близнаци на Toyota RAV4 (Across) и Corolla (Swace). Те вече се движат по германските пътища като таксита. Както просторният SUV Across, така и универсалното комби Swace впечатляват със своите ефективни хибридни задвижвания и удобно пространство, допълва Motor1.

 

 

Suzuki Swace използва хибридно задвижване със системна мощност от 103 кВт (140 к.с.) с 1,8-литров бензинов двигател, специално разработен за хибридна употреба. Багажникът е с обем от 596 л.

SUV Across е 225 кВт (306 к.с.) plug-in хибридно задвижване, базирано на 2,5-литров, 4-цилиндров бензинов двигател. Обемът на багажника е 490 л. Електрическият агрегат се захранва от 18,1 кВт/ч литиево-йонна батерия, поставена в долната част на автомобила. Електронната система за задвижване на четирите колела E-FOUR включва допълнителен електрически мотор с мощност 40 кВт (54 к.с.) на задната ос и контролира разпределението на въртящия момент между предната и задната ос.

 

 

„Поради техните ефективни електрифицирани задвижвания и добре обмислените интериорни концепции, Suzuki Across и Swace са идеални за превоз на пътници - казва Казуюки Ямашита, управляващ директор на Suzuki Deutschland GmbH. - С предлагането на двете превозни средства като таксита ние откриваме нови, изключително интересни целеви групи в таксиметровия бранш в допълнение към сегмента на частните клиенти.“

Стандартното оборудване и в двата модела включва система за стартиране без ключ, двузонов климатроник с поленов филтър, отопляеми предни седалки, а при Across и задни, регулируем кожен и отопляем волан и др.

В сътрудничество със специалистите по преобразуване от Intax, моделите на Suzuki са оборудвани с таксиметри и радиостанции, табела на покрива, аварийна алармена система и други характерни компоненти за такава дейност.

 

 

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Сузуки сменя Рено с емблема Мерцедес.За такси си трябва здрав автомобил,а Мерцедес дори оригинала вече не е здрав.Здрав премиум няма,търговска ниша за резервни части са.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Потвърждавам на предния коментара за водорода. Тойотите при мене са само убър. Има и лондонски таксита наистина.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Дрън..дрън...! Всякакви марки се пускат в момента в Германия - Тесла, Тойота Камри, Тойота Мирай на водород, Ягуар електрически, черните таксита от Лондон в бежово и много Мерцедеси също с електрически двигатели!
fallback
Последни