fallback

Suzuki сменя Mercedes като такси в Германия

Моделите Across и Swace са технологични близнаци на Toyota RAV4 и Corolla

Стар виц в Германия гласи: Ако искам да пътувам в Мерцедес, викам такси. Но и това вече няма да е така, защото автопаркът на таксиметровите услуги променя марката - Suzuki сменя Mercedes.

 

 

От септември тази година екологичният бонус за определени автомобили вече няма да се прилага, а и дългогодишната доминация на Mercedes в този сектор приключва. Досега компанията произвеждаше фабрично като таксиметрови коли E-Class и B-Class. Но с промяната на модела на текущата E-Class и фейслифта на настоящата B-Class, таксиметровият пакет вече няма да бъде наличен, съобщава Motor1. Причината е непрекъснато намаляващото търсене.

Така на мястото на Mercedes се позиционира Suzuki с два модела, технологични близнаци на Toyota RAV4 (Across) и Corolla (Swace). Те вече се движат по германските пътища като таксита. Както просторният SUV Across, така и универсалното комби Swace впечатляват със своите ефективни хибридни задвижвания и удобно пространство, допълва Motor1.

 

 

Suzuki Swace използва хибридно задвижване със системна мощност от 103 кВт (140 к.с.) с 1,8-литров бензинов двигател, специално разработен за хибридна употреба. Багажникът е с обем от 596 л.

SUV Across е 225 кВт (306 к.с.) plug-in хибридно задвижване, базирано на 2,5-литров, 4-цилиндров бензинов двигател. Обемът на багажника е 490 л. Електрическият агрегат се захранва от 18,1 кВт/ч литиево-йонна батерия, поставена в долната част на автомобила. Електронната система за задвижване на четирите колела E-FOUR включва допълнителен електрически мотор с мощност 40 кВт (54 к.с.) на задната ос и контролира разпределението на въртящия момент между предната и задната ос.

 

 

„Поради техните ефективни електрифицирани задвижвания и добре обмислените интериорни концепции, Suzuki Across и Swace са идеални за превоз на пътници - казва Казуюки Ямашита, управляващ директор на Suzuki Deutschland GmbH. - С предлагането на двете превозни средства като таксита ние откриваме нови, изключително интересни целеви групи в таксиметровия бранш в допълнение към сегмента на частните клиенти.“

Стандартното оборудване и в двата модела включва система за стартиране без ключ, двузонов климатроник с поленов филтър, отопляеми предни седалки, а при Across и задни, регулируем кожен и отопляем волан и др.

В сътрудничество със специалистите по преобразуване от Intax, моделите на Suzuki са оборудвани с таксиметри и радиостанции, табела на покрива, аварийна алармена система и други характерни компоненти за такава дейност.

 

 

fallback
  • #13
    Пламен ( преди 1 година )
    #7 Що за глупости пишеш???Да не си счетоводител в някоя немска такси фирма???Аз това работя в Щутгарт,а ти пишеш щуротии.Във фирмата където работя сега са 27 коли.Когато започнах преди почти 4 години бяха 16 коли. Зная фирми и с по 30-40 коли.И защо да фалират,като печели шефа от автомобил на седмица 700-1200 зависимост от марката и модела кола.Много неподготвени пишете.
  • #12
    Киро ( преди 1 година )
    Доколкото четох за Сузуки Акрос,че Тойота РАВ са им дали "домашната си работа" на Сузуки,защото досега не са произвеждали Хибриди.Между двата SUVта всичко е еднакво между двете,окачване,батерии.... с малки разлики в някой детайли на дизайна и емблемата.Като са два еднакви автомобила,се чудя защо Сузуки-то е малко по скъпо!?!?
  • #11
    Пламен ( преди 1 година )
    Живея в Щутгарт и карам такси от почти 4 години и съм едновременно студент.Карам Мерцедес W213 2,2D 2017 BJ Беше на 187К км,а сега е на 540К кмОсвен смяна на сейфа на 310К км,нищо не е пипано,освен сервиз на наклатки,дискове,масла и гуми.Качвах се на Тойота РАВ 4,но макар,че са надеждни на мен не ми хареса. От 8-12 часа работа в нея се схващах. В Мерцедес-а почти умора не чувствам. Сузукито си е РАВ 4 с леки изменения отвътре и отвън. В Щутгарт,Сузуки все още не съм виждал.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Врътката е, че продажбите на Сузуки не са цъфнали и вързали, разработката им е още по-зле (заради което им се налага да продават тойотки), та са решили да се пробват в нова ниша. Дали ще успеят - 50:50.
  • #9
    Фифи ( преди 1 година )
    #4 Чупливата ти е чотората.Карай си голфчето и си трай.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    А защо Сузуки, като от години същите модели, които са 100% Тойота са таксита. Веднага ги изброявам Тойотите таксита от много време в Германия, които доминират над всички останали: Приус всички поколения (все още виждам Приус 2 дори, които са милионници както и 3-та генерация, които също повечето са на над 1 млн. км.), Аурис-хибрид, Корола-хибрид, Камри-хибрид, Рав4-хибрид. Таксиджиите в Германия се усетиха, че от Тойота по-здраво и икономично НЯМА! Пак повтарям - НЯМА!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Първото което е в Германия такситата са по принцип частни ЕТ с 1 до няколко коли. Големите компании са малко с много коли и са неефективни и често фалират. Както и да е. Та в тази връзка всеки ЕТ си решава каква марка да са му такситата. Мерцедесите от години намаляват стремглаво. Тойота с Приусите ги детронира. По едно време някои заложиха на ФВ, защото им пуснаха големи намаления. Вече никой не кара такси ФВ. А тези Сузуките са Тойоти с различно лого. Така, че не зная каква е цялата врътка.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Поредната партенка на руският сайт! Тук освен глупости друго не можеш да прочетеш.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Причината е коренно различна. От миналото поколение луксът в Е класата се вдигна много. Мерцедес винаги е правил опростен интериор за тези таксита, но той пак беше на базата на стандартния. В момента ще им се наложи да разработят напълно различен интериор, за да постигнат ниска цена, но това е неизгодно за малко бройки. Просто моделът надскочи тази си конкретна употреба.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Е много ясно, тя новата Е класа освен дето е чуплива ще вземат 3 броя от тези преоблечени Тойотки.
fallback
Последни