fallback

Suzuki сменя Mercedes като такси в Германия

Моделите Across и Swace са технологични близнаци на Toyota RAV4 и Corolla

Стар виц в Германия гласи: Ако искам да пътувам в Мерцедес, викам такси. Но и това вече няма да е така, защото автопаркът на таксиметровите услуги променя марката - Suzuki сменя Mercedes.

 

 

От септември тази година екологичният бонус за определени автомобили вече няма да се прилага, а и дългогодишната доминация на Mercedes в този сектор приключва. Досега компанията произвеждаше фабрично като таксиметрови коли E-Class и B-Class. Но с промяната на модела на текущата E-Class и фейслифта на настоящата B-Class, таксиметровият пакет вече няма да бъде наличен, съобщава Motor1. Причината е непрекъснато намаляващото търсене.

Така на мястото на Mercedes се позиционира Suzuki с два модела, технологични близнаци на Toyota RAV4 (Across) и Corolla (Swace). Те вече се движат по германските пътища като таксита. Както просторният SUV Across, така и универсалното комби Swace впечатляват със своите ефективни хибридни задвижвания и удобно пространство, допълва Motor1.

 

 

Suzuki Swace използва хибридно задвижване със системна мощност от 103 кВт (140 к.с.) с 1,8-литров бензинов двигател, специално разработен за хибридна употреба. Багажникът е с обем от 596 л.

SUV Across е 225 кВт (306 к.с.) plug-in хибридно задвижване, базирано на 2,5-литров, 4-цилиндров бензинов двигател. Обемът на багажника е 490 л. Електрическият агрегат се захранва от 18,1 кВт/ч литиево-йонна батерия, поставена в долната част на автомобила. Електронната система за задвижване на четирите колела E-FOUR включва допълнителен електрически мотор с мощност 40 кВт (54 к.с.) на задната ос и контролира разпределението на въртящия момент между предната и задната ос.

 

 

„Поради техните ефективни електрифицирани задвижвания и добре обмислените интериорни концепции, Suzuki Across и Swace са идеални за превоз на пътници - казва Казуюки Ямашита, управляващ директор на Suzuki Deutschland GmbH. - С предлагането на двете превозни средства като таксита ние откриваме нови, изключително интересни целеви групи в таксиметровия бранш в допълнение към сегмента на частните клиенти.“

Стандартното оборудване и в двата модела включва система за стартиране без ключ, двузонов климатроник с поленов филтър, отопляеми предни седалки, а при Across и задни, регулируем кожен и отопляем волан и др.

В сътрудничество със специалистите по преобразуване от Intax, моделите на Suzuki са оборудвани с таксиметри и радиостанции, табела на покрива, аварийна алармена система и други характерни компоненти за такава дейност.

 

 

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    1.8 и 2.5 л. двигатели вече е друга бира! Предполагам са и по-евтини като цена и поддръжка.
  • #22
    Пламен ( преди 1 година )
    До #14 Асене,както си писал за ферофо,дискове,масла,гуми... фирмата плащаИмаме си сервиз KFC и нямам идея кое колко струва.Относно гориво Мерцедес-а харчи градско 6-6,5/100км на Аутобан с 9скорости 130-140кмОколо 5л/100кмПри хибрида когато е студено,почти си работи постоянно мотора,иначе ще ти е студено вътре и разхода си е почти 7л/100км. На аутобана хибриданата система му е слабост.Силата му е в градско шофиране. Излиза,че Мерцедес е по икономичен. На 310К км съм сменял агр. верига с ...
  • #21
    Munev ( преди 1 година )
    Кога? Питам защото живея в Германия и не съм видял още такси Сузуки...
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Е как няма да минат на японско, всеки който кара такси търси издръжливост и надеждност на приемлива цена, Мерцедес от години нямат нито една от тези характеристики.
  • #19
    Йордан ( преди 1 година )
    #2 къде е това при теб,че да дойда?Пусни местоположението,че да дойда...Или твоето село го няма в Google Maps???Това комплексите са много тежко ментално заболяване.
  • #18
    Ходини ( преди 1 година )
    #3 ти какво караш бре?Мерцедес Е класа на снимка не си виждал.Чул,не чул,прочел не дочел,ама да си хейти.Карай си пернишкият голф и трай,че аман от напушени.
  • #17
    Косьо ( преди 1 година )
    Българско такси може да си позволи този прелестен автомобил,само бакшиш на летището.
  • #16
    ПЕТКО ГОРАНОВ КРАДЕЦ ( преди 1 година )
    АКО СЕ УДАРЯТ СУЗУКИ И МЕРЦЕДЕС ,В КОЯ Е ПО-ГОЛЯМ ШАНСА ДА ОЦЕЛЕЕТЕ?ТОВА Е ПРАВИЛНИЯТ ПОДХОД В МИСЛЕНЕТО.ОСТАНОЛОТО Е НЕ ЧАК ТОЛКОВА ВАЖНО.
  • #15
    Сузуки ( преди 1 година )
    Аз карах Suzuki Marutti аз и виках Барути.Чисто нова я взех от магазина.Карах я Такси в Пловдив,скъсаха и ***.Продадох я на 360,000км и вторият собственик ме благославяше.Страхотна марка!!!Ако имах пари бих си купил този SUV,но струва колкото апартамента ми.Браво на Сузуки!!!
  • #14
    ASEN ( преди 1 година )
    #11и#13Пламене съгласен съм в известна степен с теб,но поддръжката на Тойота РАВ 4 е в пъти по евтина,а също така ще сменяш феродо и дискове на 4-5 години веднъж.А също така предполагам,че и разхода на гориво е почти двойно.Ама ти си знаеш,нали фирмата плаща.
fallback
Последни