fallback

Suzuki сменя Mercedes като такси в Германия

Моделите Across и Swace са технологични близнаци на Toyota RAV4 и Corolla

Стар виц в Германия гласи: Ако искам да пътувам в Мерцедес, викам такси. Но и това вече няма да е така, защото автопаркът на таксиметровите услуги променя марката - Suzuki сменя Mercedes.

 

 

От септември тази година екологичният бонус за определени автомобили вече няма да се прилага, а и дългогодишната доминация на Mercedes в този сектор приключва. Досега компанията произвеждаше фабрично като таксиметрови коли E-Class и B-Class. Но с промяната на модела на текущата E-Class и фейслифта на настоящата B-Class, таксиметровият пакет вече няма да бъде наличен, съобщава Motor1. Причината е непрекъснато намаляващото търсене.

Така на мястото на Mercedes се позиционира Suzuki с два модела, технологични близнаци на Toyota RAV4 (Across) и Corolla (Swace). Те вече се движат по германските пътища като таксита. Както просторният SUV Across, така и универсалното комби Swace впечатляват със своите ефективни хибридни задвижвания и удобно пространство, допълва Motor1.

 

 

Suzuki Swace използва хибридно задвижване със системна мощност от 103 кВт (140 к.с.) с 1,8-литров бензинов двигател, специално разработен за хибридна употреба. Багажникът е с обем от 596 л.

SUV Across е 225 кВт (306 к.с.) plug-in хибридно задвижване, базирано на 2,5-литров, 4-цилиндров бензинов двигател. Обемът на багажника е 490 л. Електрическият агрегат се захранва от 18,1 кВт/ч литиево-йонна батерия, поставена в долната част на автомобила. Електронната система за задвижване на четирите колела E-FOUR включва допълнителен електрически мотор с мощност 40 кВт (54 к.с.) на задната ос и контролира разпределението на въртящия момент между предната и задната ос.

 

 

„Поради техните ефективни електрифицирани задвижвания и добре обмислените интериорни концепции, Suzuki Across и Swace са идеални за превоз на пътници - казва Казуюки Ямашита, управляващ директор на Suzuki Deutschland GmbH. - С предлагането на двете превозни средства като таксита ние откриваме нови, изключително интересни целеви групи в таксиметровия бранш в допълнение към сегмента на частните клиенти.“

Стандартното оборудване и в двата модела включва система за стартиране без ключ, двузонов климатроник с поленов филтър, отопляеми предни седалки, а при Across и задни, регулируем кожен и отопляем волан и др.

В сътрудничество със специалистите по преобразуване от Intax, моделите на Suzuki са оборудвани с таксиметри и радиостанции, табела на покрива, аварийна алармена система и други характерни компоненти за такава дейност.

 

 

fallback
  • #33
    Кольо майсторо ( преди 1 година )
    #30 ти чул ли си за Термо Помпа???И плуг-ин,има ли такава???#32 е жена и написаното от нея,като например "ПЛАТФОРМА" много къде се правят ,че УЖ разбират от автомобили не биха написали.Концепцията на Тойота е точно това:Не претенциозен автомобил.Бие по продажби всички марки,че дори и Мерцедес които толкова много хвалите. Вече започна и електрички да произвежда,но и там ще разбият световният пазар.
  • #32
    Лидия Христова ( преди 1 година )
    Аз съм собственичка на Тойота Рав 4 от 2020 година.Прочетох всички коментари и виждам,че двата автомобила са една и съща платформа.Аз съм много доволна от колата.Здрава,непретенциозна и доколкото запозната евтина и за поддръжка.Добра возия,разход на гориво 5-6,а когато е студено 7л. Единствено което не ми харесваше в началото,че ми се струваше шумна при натискане на десният *** по силно,но свикнах,че дори сега ми харесва да чувам двигателя. Какви очаквания повече да имам от един SUV!!!
  • #31
    Нико ( преди 1 година )
    СМОГ#30 ти нещо бъркаш ел автомобилите с хибридните,дори и плугинга.Чети повече и тогава пиши.При електричките е възможно да се грееш на батерия,защото там си е ел печка. При плугинга батерията е само за PHEV движение.Топлината си идва от мотора,както всеки един автомобил.Студен мотор си на студено и обратно,без значение дали е пълен хибрид,било то и плугин.Затова и хибридите в студено време нямат тази икономия като при топло време.Чети и тогава пиши.Аман от професори.
  • #30
    СМОГ ( преди 1 година )
    Няма да бучат и да бълват на място. Доста от сегашните таксита на газ прекъсват и се тресат. Хибридът не работи на място, вози по-плавно и на всяко спиране връща ток обратно, вместо да хаби накладки и да разпрашава азбест. Плъгин хибридът има още 2 големи плюса: 1. В центъра е само на ток и не пуши. 2. По стоянките човекът е на топло, без да работи на място. С 18 кВтч може да се грее цяло денонощие без капка бензин. И да я дава почасово за терен на загорели младежи, хехе.
  • #29
    Кентавър ( преди 1 година )
    Не съм таксиджия,но купих Мерцедес w212 преди 4 г и малко.Беше на 248,000км реални когато го купих. Сега е 350к км. Да отбележа внос от Швейцария мотор 2,2ДОсвен сервизни обслужваня,смених само агренажна верига на 280к км.И десен шарнир от хубавите ни пътища. И се чудя кое му е чупливото на Мерцедеса!!! Ако Мерчо е чуплив,то какво да кажа за Шкода,Сеат,Ситроен,Рено,Пежо и т.н. От Тойота и Сузуки,наблюдение нямам,но като не ми харесват,как да им се кача.Лукса и удобството на Мерцедес несрав ...
  • #28
    До 25 от 24 ( преди 1 година )
    Интересно кой лъже? Ти или аз дето от 6 години карам такси във Франкфурт?Само дето съм с Виано и това не ме засяга особено. Иначе от 5 години го търкалям Вианото. За 300 000км само обслужване, дискове и накладки. :)
  • #27
    до 25 ( преди 1 година )
    Ти си тоя който лъже - в Германия си карат Германските автомобили за всякакви цели, не само таксита!! Влизал бил у немски форуми - аре бегай оттука!
  • #26
    до#21 ( преди 1 година )
    Къде в Германия бе ***? В твоето село може и да няма, но в други градове има и то не от сега, а от доста време. Още от времето, когато излезе Сузуки Лиана съм виждал комбита. Лада Калина също има такси. Така, че излез от селото и може да видиш много интересни марки и модели таксита.
  • #25
    до 24 ( преди 1 година )
    Стига лъга. Няма такъв променен закон в Германия. Пъшеш абсолютни лъжи. Имам познат, който кара такси в Германия. Мерцедесите ги сменят, както и всички немски марки почти ги няма, като таксита, защото непрекъснато се чупят, скъпи са за поддръжка, много скъпи и накрая не им се връзва сметката, като ударят чертата. Това е единствената причина, а не глупостите ти. Влез в тнемските таксиджийски форуми и ако малко разбираш немски ще прочетеш защо става така и защо всички са пропищели от немското.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещата са малко по-различни от това което е написано в статията и коментарите.Смяната от Мерцедес към други марки,през последните няколко години, най-вече по следната причина - заради пандемията, закона в Германия беше променен. За да може да качиш повече от един човек в такси, колата трябва да се води "пълноразмерна".Разбирайте - да е със 7 места. За това започнаха да се прехвърлят на ФВ Туран, Опел Зафира и други подобни. При Мерцедес 7-местните модели са прекалено скъпи. :)
fallback
Последни