fallback

Volvo разкри как ще измъква пари от клиентите

Шведите ще обръщат повече внимание на технологиите, а не на дизайна

В продълженията на десетилетия фейслифтът е един от най-ефективните начини за съживяване на продажбите на определен модел 2-3 години след пускането му на пазара. Напоследък обаче повечето производители на автомобили обръщат все повече внимание на технологиите за сметка на промените във външния вид.

В интервю за CartExpert главният търговски директор и заместник генерален мениджър на Volvo - Бьорн Анвал, разкри новата стратегия на компанията, която ще позволи увеличение на приходите. Вместо „лифтинг на лицето“ (facelift) шведите ще залагат на „мозъчен лифтинг“ (brainlift).

„Нямаме намерение да таксуваме клиенти с 1 долар за всяка малка функция, защото все пак сме първокласна марка, чиито автомобили трябва да бъдат добре оборудвани от самото начало. Клиенти ще плащат допълнително само за значителни надстройки на различни електронни системи, като например функционалност за автономно шофиране“, обяснява Анвал.

Електрификацията върви ръка за ръка с по-добър софтуер и във Volvo иска да се възползват от нарастващото значение и на двете. Шведите бяха сред първите в индустрията, които обявиха премахването на двигателите с вътрешно горене, като обещаха да предложат изцяло електрическа гама до 2030 г.

На клиентите на марката ще бъде предложено да се абонират както за отделни функции, така и за самия автомобил. Така например новото Volvo EX30, чиято премиера ще бъде през юни 2023 г., ще се предлага на база абонамент за минимум 3 месеца.

Бъдещият електрически модел ще предлага достатъчно мощност и пробег, като трябва да привлече вниманието на нови, по-млади купувачи към марката. В гамата на Volvo кросоувърът ще се разположи на едно стъпало под XC40 Recharge и ще бъде позициониран като по-достъпен премиум електрически SUV.

fallback
  • #6
    Не ( преди 1 година )
    Те отдавна не са шведи. Волво отдавна е китайска собственост.....
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Ми те и досега не обръщаха много внимание на дизайна. Особенно на интериорния.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно искат да фалират.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    как са си повярвали само софтклоус на вратите нямат премиум били волво са като икеа в мебелната индустрия нискокачествени мебели бълват на конвейр на високи цени ама като има тарикати ще има и балъци радвайте се на гивота докято не сте си купили волво джереми кларксон
  • #2
    онзи ( преди 1 година )
    ще пускат по 5 реклами на телевизора вътре преди да може да тръгнеш. или абонамент без реклами...
  • #1
    ТВНлпх ( преди 1 година )
    Оф, аре пускайте няква там операционна система за автомобили, дето да стъпва върху фърмуера на батериите и ел. моторите. Тогава ще стане като с безбройните андроидски телефони - всичко ще е еднакво и неразличимо, и да се приключва с тая мъка вече.
fallback
Последни