fallback

Subaru издаде нова забрана за електромобила си

Проблемът със Sollterra отново е с колелата, които може да паднат по време на движение

Проблемите с първия електкромобил на Subaru – кросоувъра Solterra, продължават. Японският производител препоръча на собствениците на колата да не я карат, защото колелата могат да паднат по време на движение.

През миналата година компанията организира сервизна акция, която беше по същата причина. Произведените бройки от модела бяха вкарани за ремонт, който обаче не е извършен от Subaru, а от трета страна. Коя е тя, не се съобщава, но сега става ясно, че не си е свършила работата.

Съответно, проблемът с колелата не е разрешен, което води до потенциално разхлабване на болтовете за закрепване. Това е сериозен проблем с безопасността, като той потенциално може да доведе до инциденти.

Сервизната акция ще засегне 1182 бройки от Solterra, като на техните собственици се препоръчва да не ги карат, а да се свържат с представителство на Subaru, където колите им да бъдат проверени. Превозът на електромобилите до сервиза, както и затягането на болтовете на главината (ако се налага такова), ще бъде за сметка на производителя.

Първата сервизна акция засегна около 2600 бройки от модела в световен мащаб и доведе до спирането на производството на електрическия кросоувър за три месеца.

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Да също urusa много гаден.Стига хлупости ,като не можете да си позволите ел. кола ги плюете по коментарите. Колко собственика на електромобили ще се върна пак на дизел или бензин. Всички марки имат сервизни акции и това ноже да се случи и с фосил и коли.
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Това, че Тойобару се зарежда за 10 часа НА БЪРЗА СТАНЦИЯ, а не в къщи, не значи, че другите марки са също толкова технологично изостанали и се подиграват с клиентите си.
  • #16
    Киро японеца ( преди 1 година )
    Друго си е японското.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    За мъжкарите има Метро! Е там е пауър, мощ и осанка. Няма как да не бъде забелязан..
  • #14
    Абе "мъжки&quot ( преди 1 година )
    И ти ли кат мъжкар караш по един резервоар на ден, защото мъжете така правят? По 1000 км ВСЕКИ БОЖИ ДЕН у то задължително без спиране до тоалетна, за хранене, пиене на кафе или каквото и да е спиране и за 10 мин., защото е загуба на време? 365 000км/год? Защото 10 часа зареждане всяка нощ ти осигурява 300-500км за деня, но на мъжкар като тебе не му стигат? Това се 100-200 000км на година, заредени само от контакта. Ти за 10 часа на денонощие не де ли прибираш в къщи?
  • #13
    Мъжкар ( преди 1 година )
    Каква Тесла бе я виж за колко зарежда от контакта в къщи да топно така 10 часа мани тия фаст чарджери ше си искинеш батерията а кой твърди друго е обратен и от физикъ неразбира грам
  • #12
    Абе "мъжки&quot ( преди 1 година )
    И ти ли мислиш, че бързите автомобили се произвеждат за женчовци и за един истински мъж е достатъчен 20 годишен дизел с максимум 90 коня, защото ако е повече коне, няма да може да мине поне 1000км, което е най важното за мъжкарите? За времето за зареждане изгедай клипа от преди 4 дни ДО ГЪРЦИЯ С ТЕСЛА Model Y - YouTube55 минути безпатно зареждане в София и стига до Солун със 140-150 по магистралата без нужда от зареждане през зимата
  • #11
    Мъжкар ( преди 1 година )
    Ел колата няма бъдеще никой не ще 300-400км пробег да я зареждаш 10 часа и то при обтимални лабраторни условия.Не слупайно ГМ инвестират в нов ви ейгхт Мъск е пред фалит и осмука Твитер за да си задвижи пак схемата.градски коли като бмв и3 с пробег около 120км за жената която и трябвя само до магазина и да си черви устата на светофара не са нужни в града има и метро.
  • #10
    ЕА 0001 АА ( преди 1 година )
    За да не стане грешка първата кола в България със зелен номер е с падащи колела.
  • #9
    До гостенина ( преди 1 година )
    Да ама при Тесла това е човешка грешка на поточната линия от на катерен работник, което се случва по-рядко от едно на милион автомобила. При toyota и subaru това не е изключение а засяга 100% от произведените автомобили. Абсолютно всички. Грешка при проектирането. Не знам защо въобще ти хрумна да сравняваш двете. А има си хас да ти падне колелото. Може да няма паднали но има стотици на които са им се развили колелата и са започнали да хлопат.
fallback
Последни