fallback

Subaru издаде нова забрана за електромобила си

Проблемът със Sollterra отново е с колелата, които може да паднат по време на движение

Проблемите с първия електкромобил на Subaru – кросоувъра Solterra, продължават. Японският производител препоръча на собствениците на колата да не я карат, защото колелата могат да паднат по време на движение.

През миналата година компанията организира сервизна акция, която беше по същата причина. Произведените бройки от модела бяха вкарани за ремонт, който обаче не е извършен от Subaru, а от трета страна. Коя е тя, не се съобщава, но сега става ясно, че не си е свършила работата.

Съответно, проблемът с колелата не е разрешен, което води до потенциално разхлабване на болтовете за закрепване. Това е сериозен проблем с безопасността, като той потенциално може да доведе до инциденти.

Сервизната акция ще засегне 1182 бройки от Solterra, като на техните собственици се препоръчва да не ги карат, а да се свържат с представителство на Subaru, където колите им да бъдат проверени. Превозът на електромобилите до сервиза, както и затягането на болтовете на главината (ако се налага такова), ще бъде за сметка на производителя.

Първата сервизна акция засегна около 2600 бройки от модела в световен мащаб и доведе до спирането на производството на електрическия кросоувър за три месеца.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Много му идват конете и си не ще гумите
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    Волана на Тесла пада и то в движение.Няма паднало колело на Тойота и Субару досега.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Не са виновни самите фирми. Виновни са некадърните инженери. Старите които разбираха нещата вече се пенсионираха. Сега идват едни млади поколения които са неадекватни и нищо не разбират. Как очаквате да конструират нещо качествено? Те нямат елементарни знания. Не виждате ли новите автомобили на какво приличат вече? То е някакъв ужас. Само като отвориш капака на двигателя и ти става лошо. Какъв хаус цари там. Ами окачването отдолу? Мани мани....
  • #5
    Дамян ( преди 1 година )
    Японците не могат да правят електромобили и това е.Също като Нокия след 20 години младежите ще питат каква е тая марка Тойота или Субару и какво произвеждат?
  • #4
    112 ( преди 1 година )
    Проблемът на Toyobaru е един и същ ...
  • #3
    Веско ( преди 1 година )
    Това писание е толкова смешно, чак т*по. Болтовете съединения са стандартизирани от сто години и няма начин да се развие в зависимост от модела на колата!?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Оризовки ..,,.., сър !
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди няколко часа в друга тема коментирах точно този болтгейт, който си мислех че са оправили вече, но очевидно не са. Тези поне имат смелостта да се изправят пред проблема и да се опитат да го решат, докато toyota е заровила глава в пясъка и се прави, че такъв проблем не съществува вече и са го оправили. После ще чака някой да купува електромобилите и. Или пък нарочно са го направили така, точно за да нямат големи продажби на електромобили, защото не искат да ги произвеждат.
fallback
Последни