fallback

Решетката на BMW става още по-голяма и включва фарове

Баварците патентоваха новия дизайн на предизвикалия много спорове елемент

Точно когато мнозина си помислиха, че решетките на моделите на BMW не могат да станат по-големи, германската марка подаде патент за нова предна част. Тя е едно цяло, включващо фаровете в безшевен панел, който може да замени конвенционалната решетка.

Документи, подадени в Световната организация за интелектуална собственост, разкриват, че новият панел може да интегрира фаровете на автомобила, както и сензорите, необходими за системите за подпомагане на водача. Материалът, покриващ панела, преминава от непрозрачен към прозрачен в зависимост от настройката.

Това означава, че когато фаровете на автомобила са изключени, панелът може да предложи гладък външен вид, но когато са необходими светлини, определени части от решетката стават прозрачни и това позволява на светлината да преминава през тях. Целият детайл разполага с потенциал за представяне на различни модели на дневни светлини.

В BMW наричат това „лекопроводима технология”, като тя повтаря системата E-Ink на марката, наскоро показана в концепцията i Vision Dee. Тази „решетка“ може да бъде цифрово изобразяване на двойните бъбреци на BMW. В случая бъдещите електромобили на компанията няма да имат нужда от конвенционална решетка за охлаждане.

Патентните чертежи показват степента, до която този панел може да се разпространи в предната част на бъдещите автомобили, като се подчертават различните състояния на системата. Те включват „изключено“, където интерактивният панел не показва графики или осветление.

През последните години BMW предизвика доста полемики с решетките на своите автомобили, включително осветената бъбрековидна решетка на X6 и големия двоен панел на купето 4-Series, така че показаният патент изглежда като логична следваща стъпка за германския производител.

И все пак, трябва да се уточни, че серийния вариант технологията често се разминава с показаното на чертежите. Изглежда обаче, че в BMW са помислили за всички подробности на бъдещия дизайн на решетката, тъй като според документите, новият панел може да бъде нагрят, за да се избегне заледяването на дисплея при по-студени условия.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоя дизайн китайците отдавна го налагат
  • #10
    Онуфри ( преди 1 година )
    единствено трябва да внимава човек като минава пред колата да не се спъне, че ще падне вътре в калорифера и не може после 2 седмици да го намерят къде е.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    До сега беше ужас, а сега ще е още по-голям ужас с тази решетка. Вижда се вече много ясно, че пазара в белите държави не ги вълнува и са се насочили към Китай и други азиатски пазари. Смешни са вече!
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Не са виновни дизайнерите, а съвременната "кухалтура"! Те се съобразяват с търсенето от клиентите и печалбата на компаниите. БМВ беше една от най-красивите коли, когато хората четяха книги, гледаха стойностни филми и се радваха на живота! Просто се огледайте наоколо и не се чудете, защо БМВ изглежда по този начин!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Хюндай
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    100 пъти по добре е
  • #5
    Жалка картинка ( преди 1 година )
    Ще се наложи да свикваме с китайския "дизайн"! Красотата на автомобила, колкото и субективна да бе и която нормалните хора свързваха най-вече с имена, като Загато, Джуджаро, Пининфарина, Бертоне и др. явно вече е минало.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Като изключим, че хич не прилича на БМВ, е по-добре от гигантските бъбреци
  • #3
    Дедо ( преди 1 година )
    *** то Шкода, ***!
  • #2
    Ганчовец ( преди 1 година )
    Прилича на нещо, което китайците вече са направили
fallback
Последни