IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes-AMG E 63 остава без V8

Хибридната система с 6-цилиндров двигател ще развива над 710 коня

Премиерата на новото поколение на Mercedes-Benz E-Class ще се състои до няколко месеца, а малко след това ще излезе и топ-версията на модела AMG E 63, която ще получи електрифицирана задвижваща система, съобщава Autocar.


Mercedes-AMG E 63


Това означава, че сегашният E 63 е последният, който разполага с 4,0-литров битурбо V8 двигател, развиваш 612 к.с. и 850 Нм. Благодарение на него седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, като развива максимална скорост от 300 км/ч.

Продажбите на новия Mercedes-AMG E 63 ще стартират догодина, като при V8 моторът ще бъде заменен от 6-цилиндров агрегат, подпомаган от електромотор на задната ос. Тази комбинация вече е добре позната от новото поколение C 63 S E Performance, който обаче използва електрифициран 4-цилиндров агрегат със съвкупна мощност 680 к.с. и 1020 Нм. В същото време GT 63 S E Performance разполага с 843 к.с. и 1400 Нм, получени от електрифициран V8.


Mercedes-AMG E 63


По информация на британското издание, за следващата топ-версия на E-Class е избран редови, 6-цилиндров бензинов двигател, монтиран напречно. На задната ос има електромотор, захранва от батерия с 4,8 кВт/ч. Новият задвижващ агрегат ще развива 710 к.с. и 1200 Нм, което означава близо 100 к.с. повече от сегашния V8.

Пробегът само на електричество ще бъде малък (около 15 км), тъй като в случая се търси производителност. За AMG E 63 са предвидени нови режими на движение, благодарение на които ще бъде компенсирано по-голямото тегло на автомобила заради допълнителния електромотор и батерията.


Mercedes-AMG E 63


Следващото поколение на модела ще получи и версия E 53, която също ще бъде хибрид с 6-цилиндров двигател, но с по-ниска мощност. Очаква се тя да бъде около 517 к.с. и 723 Нм въртящ момент, което също е сериозно увеличение спрямо сегашните 435 к.с. и 519 Нм, осигурявани от меката хибридна система.

Снимки: Autoevolution


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    До # 4-ти: Гледам, че не се вижда да си много умен и прозорлив, щото САМ тъй добре си ПРОТИВОРЕЧИШ: От думите ти следва, че ... нормалните хора НЕ си купуват МБечки, а по-скоро ги придобиват НЕнормалните, които НЕ ги интересува колко гори и струва - съгласно дословно взетия твой ЦИТАТ...м-Да! И ще завърша: ... ОТкъде акъл да се сетиш
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    NB: Накратко конкретно посочено: Умният и далновидно гледащ напред потребител НЕ би си взел подобна харчеща като стар ТАНК супер-скъпо гориво с оглед на следното: Икономически НЕ е оправдано, щото яко и безкрайно бърка в джоба МУ със: скъпарска поддръжа и р-ди за застраховка, гражд.отговорност, сървизна дейност и гориво+масло; Заедно с това и с оглед запазването бъдещето на Планетата Земя, т.е. климатично НЕ е оправдано,щот изобщо не се съобразява с екологията и опазването на ОКолната среда...
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Тази кола не е за *** като теб, дето си гара гоуфо с олио и преработено масло. Дали който си купи такава кола ще го интересува колко гори и струва. Това интересува само нормалните хора. От къде акъл да се сетиш.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2: Тези коли не са за тебе, щом се възмущаваш от разхода. Никой насила не те кара да ги караш и да им наливаш бензин.
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    NB: Достижим и съответно набавяем с/у само едни 250 000 в БГ-лева като следва само да отбележим, че таз свръх-скъпарская машина гълта средно 12,5 супер-плюс неоловен бензин, чиято цена скача некъде къмто 50-те лева за 120 км само... Перфектно високи по своята си същност разходи за мини-разходка до Пловдив напр. Кво му плащаш. . .
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    6-цилиндров бензинов двигател, монтиран напречноЕстествено че отново не сте чели правилно ..."the next Mercedes-Benz E-Class will receive a heavily reworked version of Mercedes' M256 turbocharged 3.0-litre straight-six petrol engine, mounted longitudinally and working in tandem with an electric motor on the rear axle."