fallback

Топ 10 на най-продаваните автомобили в света за 2022 година

Toyota продължава да доминира, но идва време и за нови лидери

Световният автомобилен пазар все още е доминиран от моделите на Toyota, но определено настъпва времето за нови лидери. Това става ясно от статистиката за продажбите за 2022 година, съобщава Focus2Move.

В класацията са включени най-продаваните автомобили и лекотоварни модели и в света, обобщавайки данни за всичките 162 държави, които се проследяват на месечна база. Резултатите се актуализират с последните данни за регистрации, получени от местните официални власти, държава по държава.

Въпреки, че автомобилната индустрия бързо се трансформира към електрификация и новите модели на електромобили се увеличават в глобалната класация на най-продаваните автомобили, все още е трудно да се изместят традиционните автомобили с ДВГ.

Най-продаваните автомобили в света за 2022 година (ГАЛЕРИЯ):

Най-забележителните показатели за останалите модели в Топ 100 са свързани предимно с електрическите превозни средства. Два от тях правят и най-голям прогрес в класация по продажби спрямо предходната година, като и двата са на един и същи китайски производител – BYD. Моделът Song скача от 85-о на 14-о място, а BYD Qin Plus се придвижва на 26-а позиция, след като само година по-рано е бил на 120-о място.

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Много облъчени папагали.Няма дим в г.за но голям анализатор.Погребва цели компании и вижда бъдещето .А бе юнак! !
  • #20
    До долния ( преди 1 година )
    Не виждаш цялата картина. Освен четирите модела на toyota, следващия с най-много модели е Тесла, която продава само електрически превозни средства. Не виждаш ли тенденциите, че електромобилите ще заемат челните места в СВЕТОВНИТЕ продажби на автомобили съвсем скоро, а toyota дори не произвежда и няма да може да произвежда масово електромобили през следващите 4-5 години? Тоест скоро тази класация ще се напълни с китайски и немски модели електромобили, а продажбите на toyota ще се сринат
  • #19
    Един там ( преди 1 година )
    Тойота имат 4 модела от първите 10 по продажби, като 1-во и 2-ро място са техни. Къде са европейските производители питам аз. Май никой вече не ги брои за живи. Вече са на доизживяване. Китайците скоро ще ги изкупят и всичко приключва с колите в старата и прогнила от корупция и слагачество към краварите гАйропа. Да бяха само колите как да е, а то е всичко. Казват ни как да не се къпем, как да не се топлим, за да пестим енергия, а сега и насекоми ще ядем. Това е положението за съжаление...
  • #18
    До 12 ( преди 1 година )
    Ти всъщност разбра ли че това е класация за световните продажби на автомобили? Изброените от тебе пазари са само 10% от общите продажби на автомобили. Знаеш ли кога ще пораснат до повече?
  • #17
    До долния ( преди 1 година )
    Очевидно толкова разбираш от автомобили! Единственото ти оплакване може да е, че окачването е една идея по-твърдо, въпреки че и този проблем го решиха, но да кажеш че тесла е нестабилен и не балансиран автомобил, говорих колко разбираш от автомобили. Поне да беше казал нещо за шум, качества на изработка или нещо подобно за да се съгласим с тебе, защото това са реалните кусури, а не това което описваш.
  • #16
    Бумеранг ( преди 1 година )
    Карах Тесла модел 3.....Вярвайте ми страшна каруца е! Пълен леген! Ако не си я беше купил един приятел със сигурност щях да съжалявам! За съжаление новите ютии са изключително небалансирани коли! Имам чувството, че инженерите не могат да открият как да се оправят с мястото на батериите! Стоят като котви в колата!
  • #15
    До долните ( преди 1 година )
    Какъв трябвя да си за да се прекланяш пред азиатци явно дълбоко обремеен от комплекси за малоценност
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Колите които най много се продават в САЩ не се продават никъде по света! Вижте какво се продава в Африка и Южна Америка. Основно Toyota Hilux.
  • #13
    До 12 ( преди 1 година )
    Пазара не се мери само в брой население или пък безконтролно размножаване, престъпност и площ. Нищо не е изключено далеч във времето но е слабо вероятно да доживееш Африка да стане по-важен пазар от Китай, Южна Америка от Северна или Пакистан и Бангладеш от Европа и Япония. Само Индия и югоизточна Азия правят по-големи ръстове и се нареждат сред най-големите като Индия вече е номер 3 но разликата със САЩ още е тройна а в стойността към десеторна..
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Вие правите заключения като игнорирате по голямата част от света! Северна Америка и Европа вече не са фактор. Това са западащи икономики със застаряващо население. Сега са важни развиващите се пазари в Южна Америка, Африка и Азия. тези пазари определят търсенето. На тези пазари никой не се интересува от електрически коли. Не говори за Китай, Япония и Корея. Говорим за големите пазари. Вижте къде какви коли се продават.
fallback
Последни