IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes е марката с най-много сервизни акции в Европа за 2022 година

Вижте топ 10 на автомобилните производители, чиито модели са влизали за ремонт

През изминалата 2022 г. в системата за бързо предупреждение Rapex на ЕС бяха докладвани 207 сервизни акции на автомобилни производители, включващи 209 модела от 37 марки. Данните са обработват всяка година от уебсайта Car-Recalls.eu и в сравнение с предходните две години (2020 – 2021 г.) броят на изтеглянията, докладвани в системата Rapex, е намалял значително.

Производителят е задължен по закон да декларира акции само, ако безопасността, здравето или околната среда са изложени на риск. Различни функционални и дизайнерски дефекти, при които е застрашен „само” портфейла на клиента и в най-лошия случай животът на автомобила или частта, не трябва да се докладват никъде. Вижте първите десет марки с най-много сервизни акции, като са илюстрирани само с някои от случаите.

 

Кои производители имат най-много сервизни акции в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

 

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Премиум марките: Мерцедес,БМВ и всичко на ВАГ отдавна са най проблемните и скъпи за обслужване и ремонти трошки! Мазохистите обаче им харесва кафето в сервизите и си ги купуват за да покажат високия си стандарт.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    В странето си да отложат електрификацията си плюха на репутацията на производител на качествени и надеждни автомобили. Никой не може да ме убеди, че това беше реална причина за тази сервизна акция. Първо е много малко вероятно автомобилен производител със 100-годишен опит, въобще да допусне такава елементарна грешка да му падат колелата, но все пак е възможно. Стават грешки. Но пък е напълно невъзможно да им трябват цели 7 месеца, за да установят, че проблемът се решава със смяна на болтовете.
  • #7
    6 rate up comment 10 rate down comment
    ХаХаХа ДРОГАТА НЕ ПР ( преди 1 година )
    При Тойотка, разбира се, нещата са съвсем различни - падащи колела, падащи мигачи, откачащи се полуоски, неработещи колани.
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    От сервиза ( преди 1 година )
    Внимавайте с Рено! Имат дефектни спирачни дискове, все едно правени в индийски гараж, които се чупят по време на движение с фатални последици.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Инженер ( преди 1 година )
    Баш ФВ имат най-опасния дефект. Предните колела могат да завият сами в неизвестна посока. Много повече опасноот това да ти падне колело!
  • #4
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 1 година )
    рено/неуДачия не провеждат сервизни акции, щото колите им са развалени още на конвейра в некой бандустантско-мамалигарски "завод"!
  • #3
    10 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Гледах сервизните акции на VW в САЩ - повечето са от типа на "липсваща предупредителна табелка" и "объркано число в печатното ръководство". При Тойотка, разбира се, нещата са съвсем различни - падащи колела, падащи мигачи, откачащи се полуоски, неработещи колани.
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Последната акция била за пепелника - не е успявал да угаси цигарата - голяма смешка
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Брой акции върху брой модели: Мерцедес 1,625 / Peugeot 1,5 / Ford 1,43 / Toyota 1,4 / Opel 1,2 / Volkswagen 1,167 / Citroen 1,1 / Киа 1 / БМВ 0,67. Мерцедес никак не са толкова зле, колкото изглежда, а БМВ кърти. Volkswagen - много по-добре от Тойотка, което не е тайна, разбира се.