fallback

Най-големите автомобилни провали на века

Никой не искаше да купува тези модели и те бързо бяха спрени от производство

Някои производители бяха принудени да спрат производство на модели, които трябваше да се продават добре, но това не стана по една или друга причина. Виновни за провала им бяха непривлекателният дизайн, твърде високата цена или просто икономически трудности на компанията-производител.

В наши дни жизненият цикъл на едно поколение на даден модел е 7-8 години, като на средата на този период се прави фейслифт. Френското издание Largus направи списък на автомобили, продавани през XXI век, които се произвеждаха по-малко от 7 години и не получиха следваща генерация.

Най-големите автомобилни провали на века (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Ники ( преди 1 година )
    Много е добър
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Дивотии на производителите, така се наричат тези провали!Някои ограничени по региони и никога не предлагани на пазари, а с други заигравка с двигателите, като им се слагат прекалено малки, а това ги прави непродаваеми по природа... всичките простотии на зелената сделка и емисиите са видни в тая редичка.Пример:Renault Fluence - В Латинска Америка се продава с мотор 2.0 турбо 175 кс, бензин и 2.0 160кс дизел, а за Европа е валиден само някакво куцо 1.6 112кс и 1.5 миксерче - Чакай продажби . ...
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Разбирача да каже кои са провалите на Дачия. Да каже също къде са варненските коли, китайските коли от Ловеч.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Нисан и не искат да си спомнят за Primera P12.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Cougara, fiata 124 u saab 95 са много готини
  • #14
    Нищо ново ( преди 2 години )
    Само пежа, фордове и ситроени. Нормално. Иначе пежото, което имитира ауди тт ми харесва на вид, ама това е кола за деца или малки женички, които успяват да се поберат вътре.
  • #13
    Ха ха ха! ( преди 2 години )
    Най-големият провал за всички времена е рено/неуДачия! Факт!
  • #12
    Saab ( преди 2 години )
    Втората 95-чка и до днес гали окото на пътя, колкото и рядко да се среща. Щеше да има успех, ако ГМ не бяха решили да затрият марката.
  • #11
    Вин ( преди 2 години )
    10# Колега, не си съчинявам, а съм чел, може би тук, представянето точно на модела на снимката, който замени онзи, за когото се отнася коментара под нея и приличаше на купе- миниван! Та специално този, е на платформата на старото ( за него време) А4!
  • #10
    Скъсани боксерки ( преди 2 години )
    Сеат Толедо е 1 към 1 Шкода Октавия, която пък е на платформа на Голф. Толедо и Октавия се сглобяват на една линия в хале 13 в Млада Болеслав.
fallback
Последни