IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа с какво ще конкурира Tesla Model 3

Луксозният седан ID.7 ще предлага пробег от 700 км

Германският производител Volkswagen продължава да разширява семейството си от електрически автомобили, като представи и първия седан в него. Това стана на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас, където бяха обявени първите данни за новия модел.


VW ID.7


Той ще се казва ID.7 и ще трябва да се конкурира с Tesla Model 3. Самият прототип е покрит с „цифров камуфлаж“, но въпреки това може да се придобие представа за външния му вид. Седанът използва електрическата модулна платформа MEB, като дължината му е 4940 мм, а разстоянието между двете оси – 2970 мм. Така ID.7 е с близо 80 мм по-дълъг от Arteon, което обещава по-просторен и по-луксозен интериор.

„С новия ID.7 ние разширяваме нашата гама от електрически модели в по-високите сегменти. Седанът ще предлага технология и качество от най-висок клас“, коментира главният изпълнителен директор на Volkswagen – Томас Шафер.


VW ID.7


Германският производител добавя и редица новости в интериора на електромобила, където ще видим 15,0-инчов сензорен екран, проекционен дисплей с добавена реалност и дори дигитално контролирани вентилационни отвори, които автоматично регулират температурите в автомобила в зависимост от колко горещо или студено е навън. ID.7 ще бъде оборудван и с гласово управление на основните функции.

От компанията разкриха подробности и за дигиталния камуфлаж, покриващ екстериора на ID.7, който няма да се предлага. Той има поне 40 слоя боя, като създава впечатляващо светлинно шоу и прикрива някои от дизайнерските решения по електромобила. Те обаче бяха показани през миналата година на концепцията ID.Aero, която е използвана за основа на модела.


Още снимки на прототипа, представен от Volkswagen - вижте в галерията:


Що се касае до технически характеристики на седана – най-вече капацитет на батерията и мощност на задвижващата система, засега те остават тайна. Volkswagen все пак обяви пробег от 700 км с едно зареждане (по цикъла WLTP). Самият седан ще се продава в Европа, Китай и Северна Америка.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Всички БГ таксита трябва да са такива. Градско ще минава 600 без оглед на сезона.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ID.7 е един от 10-те нови електрически модела, които планираме да пуснем на пазара до 2026 г., каза в изявление Томас Шефер, главен изпълнителен директор на Volkswagen Passenger Cars.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ID.7 е един от десетте нови електрически модела, които планираме да пуснем на пазара до 2026 г.
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Май имаш къса памет. Абсолютно всички автомобилни производители без изключение обясняваха как не иска ли да правят електрически автомобили защото не били печеливши и не искали да са на загуба като Тесла, но когато решат да произвеждат електромобили с Тесла ще е свършено, защото те могат да предложат много по-качествения автомобили с много по-добри параметри на много по-ниска цена, защото има ли специалисти, 100-годишен опит и финансови възможности, каквито тесла няма и ще предложат разнообразие.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 1 година )
    Колата ще бъде представена през април и ще е при клиентите в края на 2023. Ваг не са казвали, че ще убият Тесла, казват го медиите. Софгуера ще е подобрен, аеродинамиката също. Казват, че фокус е комфорта. Защо тоя хейт, нямам идея.
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И ще излезе до 2026, СМЕХ
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Едно вярно нещо да беше написал за разнообразие. Самите марки не казват че ще убиват Тесла а това са добавки на медиите и това не са го писали само за модели на ВАГ. Тесла произвежда повечето си електромобили в Китай а ВАГ в Европа
  • #7
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Алекс ( преди 1 година )
    Трудна задача е да се конглокираш с Тесла.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При тези размери от 5 метра, влиза в класа на модел ЕС а не на модел 3. Иначе ако от тези 700 км. пробег реално правят поне 600км. ще е супер.
  • #5
    3 rate up comment 9 rate down comment
    ТГДВНлб ( преди 1 година )
    На тези пък не им ли писнА да вадят конглокенти на Тесла по три пъти на ден? Ба..и, клоуните. Изобщо не мога да вдяна как може да са производител номер 1 или 2 в света на каквото и да било освен кренвиришите от заводския им стол ("кантине"-то дето му викат).