IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 често срещани грешки при ремонт на автомобила

Тези елементарни действия водят до големи проблеми

Всички хора правят грешки. Дори тези, които имат сериозни умения и опит, също грешат, а поддръжката и ремонтът на автомобили е най-добрият пример в това отношение. Ако дори квалифицираните майстори правят в сервиза грешки, тогава какво можете да очаквате и изисквате от обикновените шофьори? 

Затова и всеки трябва да бъде много внимателен и точен, когато става въпрос за отстраняване на проблем в автомобила. Доказано е, че дори една малка и елементарна грешка може да стане причина за сериозни ремонти в бъдеще, които, освен всичко друго, са и много скъпи.

Популярни грешки при ремонт на автомобила (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кобра ( преди 1 година )
    Чудно ми е защо изобщо хората коментират тук. Може би защото темата за автомобилите и техния ремонт и поддръжка винаги е интересна за много хора. Но в статията са писани предимно глупости и при това некадърно преведени едно към едно с машинен превод, и след това никой не се е потрудил поне да редактира за да не звучи толкова малоумно.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Стягата и тя се завърта бе разбирачи. Същото упражнение можеш и с френски тръбен ключ да го направиш. Не е никак трудно, но първо трябва да си извадиш ръцете от зад и те да не са 2 леви. Хубаво е да се смажат цилиндрите със специална смазка, както и да се извадят, почистят и също смажат водачите. Ако има заминали маншони да се сменят. На всяка смяна накладки и дискове я правя тази процедура и проблеми никога не съм имал. Има и други тънкости но друг път...
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ю-туба е пълен с клипове на описаните грешки
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    да добавя че спирачната система на доста автомобили е brake-by-wire и става мазало
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Пичове, има апарати, които не могат без специален инструмент. Даже има и модели (сещам се за едни премиуми от ВАГ), които искат и обучение на апарата, заради новите позиции.....Излишни спорове водите. Съветът ми е, ако не разбирате нещо, идете в читав сервиз.
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Греста във филтъра кърти! А във въздушния какво се слага, Петричев? Сигурно шепа сгъстен въздух....
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    На мен не ми е смешно и се надявам да не си майстор, защото на някои от спирачните апарати цилиндърчетата се въртят, докато се прибират, колкото и невероятно да ти звучи. Ако ги напънеш със стягата, купуваш нов спирачен апарат. Честито! Шестограмите пък са размер, който го няма дори и в богатите стандартни комплекти. Направено е хора като теб и Петърчо да не пипат където не им е работа!
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До този с дърводелск ( преди 1 година )
    А случайно да знаеш, че при по - новите автомобили буталата на спирачните апарати имат шлици под ъгъл? При движението си навън - навътре буталото се и завърта! Като ползваш дърводелската стяга най - много да потрошиш спирачния апарат.Явно не си виждал спирачки по - съвременни от тези на Голф тройка и жигулката на дядо.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До този с дърводелск ( преди 1 година )
    А случайно да знаеш, че при по -
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    dechev ( преди 1 година )
    Поредната статия, преведена с някакъв ***. Ужасни недоразумения.До #3Ти сериозно ли ги мислиш тези неща?