fallback

Chevrolet Corvette задмина Porsche 911 по основен показател

Американското спортно купе е най-удовлетворяващият автомобил за притежание

Удовлетворението на собственика е един от основните критерии за закупуване на нов автомобил, наред с надеждността, разходите за притежание и цената. Проучване на Consumer Reports сред собственици на автомобили установи, че Chevrolet Corvette е моделът, който повечето от тях биха купили или взели отново на лизинг.

Повечето хора, обмислящи закупуване на нова кола, имат фиксиран бюджет, който по този начин се превръща в основен критерий за избор на новото им возило. Въпреки това, броят на превозните средства, налични на пазара, е толкова голям, че цената сама по себе си не е достатъчна, за да стесни търсенето. Тогава личните предпочитания като марка, модел, мощност и дори цвят влизат в играта, въпреки че избирането на колата само въз основа на цвета й е лоша идея.

Мъдрите хора проучват внимателно, за да открият кои от любимите им модели са най-надеждни, а също така вземат предвид разходите за притежание. В края на краищата, дори и най-надеждните автомобили понякога могат да се счупят, а разходите за ремонт могат да съсипят бюджета на собственика. Дори когато нищо не се счупи, някои превозни средства са по-скъпи за поддръжка от други.

Затова и най-добрият вариант си остава именно събирането на подробна информация, като подобни проучвания помагат точно за това. Благодарение на сведенията за удовлетвореността на собственика може да се състави класация на най-надеждните и съответно най-ненадеждните автомобили на пазара. В случая става въпрос само за коли, моделна година 2023.

Изненадващо за мнозина на върха е Chevrolet Corvette. Огромните 94 процента от собствениците му бяха категорични, че ще купят спортния автомобил отново, изпреварвайки всички останали превозни средства в проучването на CR. Американското спортно купе задмина дори Porsche 911, което се счита за емблематичен модел и една от най-добрите коли на пазара.

Германският модел постигна 90%, които не са достатъчни за първото място. Третата позиция - с 88 процента доволни собственици, беше разпределена между пет модела: Rivian R1T, Ford Maverick Hybrid, Hyundai Ioniq 5, Polestar 2 и Subaru BRZ/Toyota 86.

Любопитно изглежда и класирането на на-ненадеждните модели на пазара в САЩ. Най-неудовлетворяващият автомобил е Volkswagen Atlas Cross Sport. Само 38% от собствениците биха си купили този SUV отново. Това трябва да притесни Volkswagen, тъй като друг негов SUV – Taos, също е в с списъка (48%). Atlas е следван от Mercedes-Benz GLB (39% от собствениците биха го купили отново) и Infinity QX50 с 40%.

fallback
  • #19
    Аутомедия преди 5 дн ( преди 1 година )
    "Двигателят на нов Chevrolet Corvette изкара само 80 километра."- толкова за моторизирания краварник!
  • #18
    #7 ( преди 1 година )
    Vin ли си, pin ли си или поредният либераст, проспал последните 50-на години през които японци, немци, корейци и кой ли не още натри носа на КРАВАРИТЕ, като им оставиха със значение само производството на разни тръкове-камиони да си возят сеното на ...кравите!
  • #17
    Смех ( преди 1 година )
    Местят двг малко напред и па си е отзад
  • #16
    Коко ( преди 1 година )
    Да, но си остава еФтино Шеви, а Поршето си е Порше!!!!
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Всеки който се интересува поне малко от историята на автомобилите, знае че конструктор на Бръмбара на ФВ е Фердинанд Порше. Той е гениален инженер и има и много други патенти. След ВСВ е в немилост - ФВ отказват сътрудничество и той пправи на гола поляна в Цюфенхаузен завода "Порше"! Естествено е първите да са аналогични с прословутия Бръмбар - все пак той го е създал!
  • #14
    Гост ( преди 1 година )
    Още първия 911 е с 6 цилиндров боксер. Ако отвориш Wikipedia ще видиш, че лаиците са написали, че 356 е наследник на Beetle, а 911 е наследник на 356. От тогава Порше всяко поколение местят двигателя малко напред и вече двигателя не е с въздушно охлаждане.
  • #13
    Гост ( преди 1 година )
    Има един Beetle и той е легендарен - произвежда се от 1938 до 2003 и той е с двигател отзад. През 1998 VW решават да изкарат малко пари и пускат New Beetle на платформата на Голф. Главен инженер и създател на Beetle е един чичко който се казва Фердинанд ПОРШЕ. Синът му, "Фери" ПОРШЕ е участвал в разработката на Beetle и после създава Порше 356. На базата на Порше 356 синът му създава Порше 911 Карера (пак е Фердинанд Порше). Не знам дали е лаишки, но това е историята на 911.
  • #12
    До долния ( преди 1 година )
    Не ти ли се струва малко лаишки и смешно да сравняваш Порше 2022г., с бийтъл от преди повече от 60 години. 356 не е 911 и за това си ги сравнявайте 356 и бийтъл. Новия бийтъл няма нищо общо с никое Порше, както и 911 няма нищо общо с никой бийтъл. Който твърди обратното е слабоумник с една мозъчна гънка.
  • #11
    Гост ( преди 1 година )
    Оригиналният Beetle е с двигател отзад и задно задвижване. Порше 356 е еволюция на Beetle и прадядо на 911. Според мен Corvette е як и цената му е около 2 пъти по-ниска от 911 турбо. Новият атмосферен 5.5 V8 на Z06 е супер
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Трябва да съм изненадан, че проучване проведено в САЩ дава короната на Шевролет, или да се изненадам от това, че ни го представяте така сякаш цял свят е гласувал в полза на американската марка?
fallback
Последни