fallback

7 проблема на автоматик, който се поставя на повече от 20 модела

Тази 6-степенна скоростна кутия е разработена от GM и се предлага в различни варианти

Една от най-проблемните скоростни кутии в историята е разработена от General Motors, като се появява през 2007 г. Тя се поставя на модели на Opel, Chevrolet, Daewoo и дори на по-редки автомобили от марките SAAB и Buick. За нейните слабости предупреждават експертите от изданието ZR, които също така дават съвети за това как те да бъдат предотвратени.

Кутиите от серията 6T30 са проектирани да работят с двигатели с малък обем и мощност. Те се срещат моделите Chevrolet Aveo, Cruze, Orlando, Cobalt и Lacetti, както и в Daewoo Gentra. Агрегатите 6T40 са предназначени за по-тежки и мощни автомобили - Chevrolet Captiva, Cruze и Lacetti, докато версията 6T45E се монтира на превозни средства с предно и задвижване на всички колела с обем на мотора до 3,2 литра, сред които, например, е Opel Antara.

Първата цифра (6) в обозначението показва броя на предавки. Буквата T означава, че тези кутии са закачени с двигатели, монтирани напречно. А номерата 30, 40, 45 са клас по отношение на предавания въртящ момент. Без значение на какъв модел са инсталирани тези кутии, всички собственици са изправени пред едни и същи проблеми.

7 проблема на популярна автоматична скоростна кутия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Васил ( преди 7 месеца )
    Абсолютно неграмотно написана статия... Аутокоректа явно не е сработил на места. Едва ли има редактори в Аутомедия.бля.бля.
  • #10
    Класика ( преди 1 година )
    Хубав!..За разлика от новите БМВ - та които приличат на Хюндай отпреди 20 години с био- дизайна който е супер стар,но не само това а и никога пак няма да е на мода!... А стадото го купува? Е нали затова е стадо да му пробутват уж ковид,уж войни,уж чипове нямало,уж икономическа рецесия и стадото да вярва!С БМВ 7- ца прилича отпред на грозното Хюндай Конаре,а пардон - Кона!... Що за идея!? Освен внук дизайнер на престъпниците от ляво- либера лите нападнали които почти всички са с обърнат хаста ...
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    прегрява се ако - се тегли - ащо се буксува -ако маслото е старо порече от 3 години или 50 к км сигурна рецепта как да се строши дори и здрав и надежден автоматик
  • #8
    Петков ( преди 1 година )
    Анонимчика, аз съм я докарал до 5 клас, ама ти отворко май и 1 клас не си изкарал. За неща, които само си чувал не взимай отношение.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Да, тя каптивата е само една! Няма различни поколения, няма различни двигатели, произвежда се само в един завод и то само с едни и същи двигатели и кутии.Виждам, колегата Петков е спрял в 5 клас на общия знаменател и от там насам никаква идея!
  • #6
    Петков ( преди 1 година )
    Каптивата е с автомат AISIN и вече 250000 км я карам безпроблемно. Какви глупости пишете си е за ваша сметка.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами затова ръчка и пей сърце.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    После се чудят защо в Европа все още ръчните скоростни кутии са мнозинство
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Коли от преди повече от 10 години, цяло чудо е такива как са в движение и тези не случайно си тръгнаха от Европа.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1 : Аз вече изгорях с 6t45 и съм с Опел . Сега съм с шестостенна ръчна скоростна кутия, италианско производство и e пълен шит!
fallback
Последни