fallback

Toyota представи SUV от ново поколение

C-HR Prologue идва следващото лято с избор от хибридно и плъгин хибридно задвижване

Компанията Toyota представи концепцията C-HR Prologue, която ясно показва какъв ще бъде новият японски хибриден кросоувър, който дори 6 години след лансирането си продължава да е сред най-продаваните в своя сегмент.

 

 

Отличителният елемент на C-HR Prologue е предницата с решетка тип пясъчен часовник, която се присъединява към фаровете тип бумеранг, издълбани в предния капак. В сравнение с Aygo X и Prius, фаровете са малко по-различни с четири отделни вложки, които придават на кросоувъра допълнителна индивидуалност.

Пропорциите на Toyota не изглеждат много по-различни от сегашното поколение - с яки калници и големи джанти, което прави колата да изглежда много масивна. Отзад триъгълните светлини, разположени в колоните, са съединени от централна LED лента, докато на бронята се намира чисто нов хромиран профил.

 

 

Трите цвята на корпуса също характеризират Prologue. Докато настоящият модел има само черен покрив в черно, тук могат да се намерят и контрасти по цялата задна част и отстрани. Освен това са добавени оранжеви елементи. Toyota обаче подчертава, че това е опция, което предполага, че клиентите ще могат да изберат и по-традиционна визия за своя екземпляр.

Проектиран в европейския дизайнерски център на Toyota в южната част на Франция, новият C-HR ще има нова гама двигатели. В допълнение към пълните хибридни версии, кросоувърът ще се предлага и като plug-in хибрид с батерии, създадени в Европа. От компанията информират, че наименованието на концепцията като Prologue е важно, защото единствената друга Toyota, която носи този суфикс - Aygo X Prologue, се оказа много точен ориентир за евентуалния производствен модел.

 

 

Toyota е избрала да запази фокуса на новия автомобил върху стила и дизайна над практичността - ценности, които позволяват смел външен вид, което превръща C-HR в един от най-добрите модели на Toyota за привличане на нови клиенти. Смята се, че междуосието на новия автомобил е изключително близко до това на съществуващия C-HR и вероятно трябва да бъде така, като се има предвид, че производственият модел ще използва същата платформа TNGA.

Компанията не разкрива сега допълнителни спецификации за различните версии, но може да се предполага, че ще има избор от пълен хибрид със 197 к.с. 2.0, наследен от Corolla Cross. В същото време plug-in хибридът може да споделя задвижването с 223 к.с. и 13,6 кВт/ч батерия на новия Prius, което позволява около 75 км пробег в електрически режим. Очаква се Toyota C-HR Prologue да се появи на пазара в средата на 2023 г.

 

Още снимки на Toyota C-HR Prologue - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Toyota направи страхотен скок в дизайна.
  • #16
    VAYK ( преди 2 години )
    Това ще задмине стария CH-R по продажби, освен ако не му сложат непосилна цена!
  • #15
    До долния ( преди 2 години )
    За никаква видимо съм съгласен, че не е никаква но се надявам и ти ще се съгласиш, че видимостта не е добра. А ако кажеш, че има добра видимост, тогава можеш да се възползваш от съвета си и да се качиш на няколко други автомобила да видиш разликата. Между другото със съвременните камери и за човек свикнал да кара на огледала, видимостта през задното стъкло не смятам, че кой знае какъв проблем. Лично аз рядко се обръщам да гледам през стъклото.
  • #14
    Видимост ( преди 2 години )
    Имам Toyota C-HR от април 2017 и как досега не съм забелязал, че "няма никаква видимост назад"??? Явно си коментираме ей така, от обща куптура, без дори да сме сядали в колата...
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Прилича на някаква играчка, явно направена за хора които до скоро са си играли с играчки и тепърва взимат автомобил. Иначе липсата на видимост не бих я нарекъл непрактичност, директно да си го рекнем - животозастрашаващо и опасно, безумно и направено за невежи позьори.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    9, нали знаеш, че думата "интересен" се използва, когато човек е тактичен и не иска да каже "грозен".
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Ей бе разбирачи.
  • #10
    До 3 ( преди 2 години )
    Разбира се че знам какво е интериор. А ти знаеш ли какво е сарказъм? Само че феновете на toyota се чудят какво да кажат и са в патова ситуация. Затова мълчат. Не могат да кажат, че е грозен, защото все пак е toyota. Обаче няма как да кажат и че им харесва, защото е изкопиран едно към едно от тесла модел 3 и волана на модел s.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Сегашния C-HR е интересен, но няма никаква видимост назад.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво му е практичното пак няма да се вижда нищо назад, с много мъртви точки.
fallback
Последни