fallback

Новите коли са поне толкова издръжливи, колкото онези от 90-те

Седем въпроса към Филип Брюне, шефа по задвижването и електромобилите на Renault (ВИДЕО)

Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.       7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):

               Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне:        

fallback
  • #21
    Тъй де! ( преди 1 година )
    И новите рена са същия шит като старите, даже по-голям!
  • #20
    Електро Зомби ( преди 1 година )
    В западна европа им *** мамата при прегледи в фирмени сервизи, айшето и асан, киро умното и асан ряпа да ядът искаха да ми сменят аспуха Киата защото имал ръжда, един цинков спрей и карам 4та година със същия аспух.Коолко VW вагени им заминаха веригите между 80 и 120 хил км не е истина, Eco Bustera на Форд и той ражда маки фордчета редовно, на Сузуки сенсора на колявия вал и много други знайни и незнайни.
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Трудно ми е да се сетя нова кола сред познатите ми - лични или служебни да са имали каквито и да е проблеми до 150 000 км. Основно дизели и няколко хибридни Тойоти. Изкарват 200-250 хиляди без сериозни ремонти. Говорим за автомобили произведени след 2015
  • #18
    До #14 ( преди 1 година )
    Пълни глупости! Официален сервиз за да иска нещо различно от производителя е за щавене. Той няма отношение, гаранцията се покрива от производителя! Моя казва смяна на 30к или 2г, така и правя. Карам вече N-ти нов автомобил, няма проблеми с тези неща. Продавам ги на по 150к. Форумните спецове обясняват как трудно изкарва гаранцията. Щото тези отвън идват на "реални" 100к, нищо че са на по 400-500к. Едвам изкарали гаранцията...
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Имал съм ново Рено в гаранция. Маслото се сменяше се на 15 000, на толкова ме викаха в сервиза. Имам нов Форд, сменя се на 20 000, на толкова ме викаха в сервиза, дори веднъж изтичаше и им се обадих, казаха, че няма проблем още 1-2 хиляди, да отида когато мога. Реното го продадох на 350 хил с перфектен двигател, малолитражка, 1.5 дизел. Когато го взех всички разбирачи казаха, че няма да изкара 100 хиляди. Евентуално ако съм сменял масло на 5000, можело да изкара 150 000. Ха-ха-ха :D
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    И влиза бай ***, в държавата на когото не се произвеждат автомобили, а той кара само втора употреба бpaкми, и започва да се изказва като капацитет, който разбира повече от инженер на Рено. Аз се заливам от смях и си наливам. Давайте още!
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако шофираш градско 150 000 ресурс са доста години, а ако въртиш извънградско натоварването е по-малко и ресурса е х2 което също са много години
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11: Пълни глупости. Всички официални сервизи в БГ препоръчват маслото да се сменя по-често от даденото от производителя. Ако е 30 хил, препоръчват 20. Доколко е необходимо е друг въпрос, но поне за честота на смяна не можеш ги обвини.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Прав е човекът. Само Тойотаджиите си мислят, че карат нещо по-качествено от всички останали. Как се нарича в психологията тази мания?
  • #12
    Мба ( преди 1 година )
    По-издръжливи са, защото са толкова скъпи, че в Европа не всички можем да си позволим нови автомобили та седят по автокъщите и ще издържат дълго време там... Иначе минат ли гаранционния срок или 200 000 км за рентабилност не може да се говори. Докато колите от 90те са на 500+ хиляди реални км и 200К превъртяни. Автоиндустрията ще умре, ако правят нови издръжливи автомобили, а не еднодневки.
fallback
Последни