fallback

Новите коли са поне толкова издръжливи, колкото онези от 90-те

Седем въпроса към Филип Брюне, шефа по задвижването и електромобилите на Renault (ВИДЕО)

Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.       7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):

               Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне:        

fallback
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма спор, че стария атмосферен мотор има по-дълъг живот от новия турбомотор с намален наполовина обем. Но разликата най-често идва от поддръжката - турбото иска повече грижа и по-честа смяна на маслото, а много хора си карат както преди. Оня ден един ми се похвали гордо, че вече 60,000 к не е сменял масло и всичко му е наред...
fallback
Последни