fallback

Какъв е новият „Москвич“ и струва ли си парите?

Вижте как изглеждат отвътре автомобилите на възродената марка (ВИДЕО)

Първите автомобили от възродената марка „Москвич“ вече напуснаха конвейра на завода, а за първи път Максим Кадаков, главен редактор на списанието „За рулем“, показа на видео как изглеждат колите отвътре.

 

 

Руснаците сглобяват модели на китайската марка JAC под името „Москвич 3“, оборудван с бензинов двигател (китайски с турбо) със 150 к.с., скоростната кутия е 6-степенна механична или CVT. Размери на новия кросоувър, в чиято основа е моделът JAC JS4, са дължина от 4410 мм, широчина - 1800 мм и височина -1660 мм. Разстоянието между двете оси е 2620 мм.

Плановете на възродената марка са до края на годината да бъдат произведени поне 400 бройки от „Москвич 3“, които ще бъдат пуснати в продажба, ориентировъчните цени ще варират между 27 000 и 33 000 долара.

Максим Кадаков прави констатации в автомобил със средно ниво на оборудване. Отпред е монтиран сензорен екран, на таблото има оборотомер и скоростомер. Под екрана има черен блок за управление на мултимедия, климатичната система. Воланът е мултифункционален и може да се регулира само на нагоре и надолу, седалките са от еко кожа и плат. Кадаков казва, че е висок 186 см и не му достига пространство на шофьорското място.

През 2023 г. трябва да стартира производството и на електрическия кросоувър - „Москвич 3е“, в чиято основа ще бъде китайският JAC E40X. За него са предвидени електромотор, който ще е монтиран отпред и батерия, чийто капацитет не се съобщава официално, но е известен пробегът с едно зареждане – 410 км.

 

Още снимки на „Москвич“ - вижте в галерията

 

 

fallback
  • #15
    Коко ( преди 1 година )
    Време беше да започнат производство. Ще им трябват поне 100 000 на година. Нали ще дават коли на близките на убитите войници в Украйна...
  • #14
    Газко Уазков ( преди 1 година )
    Не виждам кой руснак с пари ще купи това нещо на тази цена. Иначе, естествено, клиенти ще има. Разни държавни и общински лакеи на властта. Помните у нас кой купуваше китайските недоразумения на Гриша Ганчев....
  • #13
    Goiko ( преди 1 година )
    Мани ужас
  • #12
    Goiko ( преди 1 година )
    Мани ужас
  • #11
    Чичо Никой ( преди 1 година )
    I don't care !!!
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    За щастие тази новина не ни интересува, защото съветското робство приключи преди 3 десетилетия и можем да караме каквито коли искаме. Остава загадката защо писарушките в това сайтче да толкова привързани към За рулем, които, за да оцелеят, задължително трябва да са угодни на диктатора и насилник Путин.
  • #9
    Интересно ( преди 1 година )
    Прави се на поточната линия в наследство от Дъстър и Каптюр като габарити е същия клас предполагам и като качество. Малко повече оборудване може би. И пак 50+ хил лв. В Европа винаги колите са били по-скъпи а в момента абсурдни. А Дъстър с всички ектри не може да докара толкова Капюра с всичко е толкова. И после Китай бил приятел на Русия - не въртят бизнес на гърба й като извиват ръце та пушек се вдига
  • #8
    Кльо ( преди 1 година )
    Е що в долари тая цена....тц тц тц.....Чичко Вова работи с рубли бе.....
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1,да обаче има над 50 подобрения руския вариант на китайската кола за да отговаря на потребностите
  • #6
    Божееее, ( преди 1 година )
    електромотор с мощност 68 к.с.
fallback
Последни