fallback

Най-надеждните хибриди на пазара

В списъка са посочени и трите най-разочароващи модела

Хибридните автомобили комбинират традиционен двигател с електрически мотор, за да осигурят подобрена икономия на гориво. Интелигентната технология им позволява да жонглират между двата източника на захранване, давайки на собствениците допълнително предимство, което им позволява да не се притесняват, че трябва да зареждат батериите си.

В същото време обаче тези автомобили имат повече части и оборудване, които могат да излязат от строя и затова при избора им трябва да се внимава. Британското издание What Car? съвместно с компанията MotorEasy направи проучване на надеждността, за да установи кои са хибридите модели, които трябва да осигурят безпроблемно шофиране, както и тези, които ще разочароват.

За целта е проведено допитване сред 25 000 собственици, които е трябвало да посочат дали автомобилите им са претърпели някакви повреди през последната година, а също така колко е струвал ремонтът и колко време е отнел. Данните са използвани за съставяне на топ 10 на най-надеждните хибриди на пазара, а след това са посочени и трите най-разочароващите модела.

Топ 10 на най-надеждните хибриди (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Scooter ( преди 1 година )
    Защо трето място няма?И защо няма приус?Загубена класация, не отразяваща действителността.
  • #13
    до #13 ( преди 1 година )
    Ай дано те разбере *** с турбодизела, дето си мисли че колата му е върха.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Заряда падаше под 12 волта след престой без да я карам за около 5-6 дена. Просто не исках да рискувам да ме остави някъде и я смених батерията с нова, но можеше да искара поне 10 г., което си е доста добре за един акумулатор. Между другото, той е неубслужваем и е напълнен с гел. Оригинален японски и държи при правилна експлоатация много. А иначе с Приуса за 11 г експлоатация от мен първи собственик нищо не е сменяно и правено по колата освен консумативи. Разход на гориво 4,5-5/100. Топ автомобил
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Продължение: акумулаторът служи само за старт на ел.системата на хибрида. Подава ток на компа и след това силовата голяма хибридна батерия се грижи за тока на колата. Поради тази причина акумулаторите на Тойота хибридите са с малък капацитет 45 ач. Те не въртят стартер, а само подават малко ток на компа да се включи хибридната система. Моя акумулатор на Приуса го смених на 9-тата год. Имаше още живот в него, но тестовия уред,който имам ми показваше грешка(някоя клетка е заминала) и заряда падаше
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Мога ли да знам откога акумулатора се води за ориентир по надеждност или не? Това е консуматив, който се сменя през определен период от време. В класацията тези с "проблемните" акумулатори са коли които не са първа младост. Така, че е нормално да бъдат сменени. Другото е, че много собственици не си четат упътванията на колите. Там пише, че колата не трябва да се оставя с работеща звукова уредба дълго време, а да се включи на контакт, защото акумулатора е с малък капацитет и служи само за старт
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Поредната английска простотия нарекли я класация. Значи едни коли са на по 10 г., а други са на 2 и правят сравнение. Да не би спонсор да са били Хюндай на това проучване? Даже нямам съмнение, а съм сигурен! Защо Тойотите и Лексусите не бяха и те на 2 г. модели? То тогава първите 10 места щяха да са за тях и Хюндай и Киата нямаше къде да ги сложат. Жалка работа е това...
  • #8
    до #7 ( преди 1 година )
    Докато пишеше поста си можеш да смениш една акумулаторна батерия и да не мрънкаш колко пари си дал за нея. Единственото, което ти трябва е ключ 10 и да си изкараш ръцете от трибуквието. Нищо повече!
  • #7
    Радост ( преди 1 година )
    Кой е писал тази статия?! Пълна е с правописни грешки. Вземете се в ръце бе хора. Съвсем опоскахте и малкото останало чувство за национална принадлежност.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Фейк та дрънка, в Испания където стандарта на живот е по нисък, час работа в сервиз са 50-70евро. Вярно че като ми смениха акумулатора не ми взеха за труд, но 90 кинта за новия (обикновена 45 ач) са си 90,
  • #5
    Adolf ( преди 1 година )
    Къде е Infiniti Q50 Hybrid?
fallback
Последни