fallback

Honda представи новия Pilot

Четвъртото поколение на кросоувъра получи различен външен вид и офроуд-версия (ВИДЕО)

Японският производител Honda представи новото поколение на популярния си кросоувър Pilot. То разполага с увеличен просвет, различно настроено окачване и задвижване на четирите колела, както и офроуд камера TrailWatch, защита на долната част на автомобила и стандартни гуми Continental TerrainContact AT.

Едно от основните нововъведения на „четвъртата“ Honda Pilot е нейният брутален външен вид. Тенденцията за използване на масивни решетки още през 2018 г. беше поставена от пикапа Ridgeline, а сега всички кросоувъри на японската марка са направени по същия начин. Новият Pilot е по-широк и по-дълъг, но изглежда и по-спортно.

Освен това за първи път в списъка с опции на SUV се появи пакет HPD, който добавя малко състезателна естетика. Той включва бронзови джанти, разширения на арките и стикери по каросерията.

Интериорът на кросоувъра се е променил не по-малко от екстериора, въпреки че на места може да се проследи приемственост с предишното поколение. В кабината могат да се настанят до 8 души. Средната седалка на втория ред се сгъва, превръщайки се в подлакътник или се отстранява изцяло, като можете да се съхранявате в специално отделение под пода на багажника. Пространство между редовете се е увеличило, отпред са се появили нови седалки с подобрена опора, което намалява умората при дълги пътувания. В интериора има 14 поставки за чаши, а в подутината на конзолата е поставен iPad Pro.

Стандартно Pilot е оборудван със 7-инчов инструментален панел с цифров тахометър и аналогов скоростомер, както и централен дисплей със същия размер. В зависимост от версията колата може да има до шест USB-порта, безжично зареждане и аудио система Bose с 12 високоговорителя.

Скъпите версии също имат 10,2-инчов виртуален инструментален панел и 9-инчов екран на медийната система. Отоплението на всички седалки вече е базовия вариант. Панорамният плъзгащ се покрив, кожената тапицерия и отопляемият волан се предлагат за версии TrailSport, Touring и Elite.

Четвъртото поколение на Pilot получава новоразработен V6 3.5 двигател с компактна цилиндрова глава и модифициран ъгъл на клапаните за по-добро запалване на горивната смес. Мощността му е 289 к.с. и 355 Нм въртящ момент. Агрегатът е комбиниран с 10-лентов автоматик и второ поколение i-VTM4 задвижване на всички колела. Трансмисията поглъща 40% повече мощност и реагира 30% по-бързо на променящите се условия на шофиране. Обикновено обратно се предава до 70 процента от въртящия момент, който може да бъде насочен изцяло към някое от колелата, но в режим Trail логиката на работа се променя.

Още снимки на новото поколение на Honda Pilot - вижте в галерията:

В случая ако една от страните загуби сцепление, 75% от наличния въртящ момент ще отиде към колелото с максимално сцепление. Останалите 25% ще бъдат прехвърлени към въртящото се колело, така че щом то се „закачи“ за повърхността, колата моментално да получи необходимото сцепление. Режимът Trail е наличен само за версиите TrailSport, EX-L, Touring и Elite, а Pilot има седем профила на шофиране - в допълнение към Trail това са Normal, Econ, Snow, нови Sport и Tow, както и подобрен Sand.

Версията TrailSport е добавена към моделната гама за първи път - но Passport вече я има. Такъв кросоувър се отличава с цвят на каросерията Diffused Sky Blue, подобрена геометрична проходимост, преконфигурирано окачване, защита на дъното и стандартни гуми Continental TerrainContact AT за всички терени. Trailsports също така разполага с адаптивен асистент за спускане, TrailWatch камера под дъното и мощни халки за теглене, които могат да издържат два пъти повече от разрешеното максимално тегло на превозното средство.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    На Киа Соренто ми прилича.До 10-ти, що бе?! Хонда е една от големите марки на всички времена. Карал съм преди много години Шатъл 2.2 бензин 4х4, беше истинска забава тази кола. Много вървеше, много светла беше вътре, изключително проста за обслужване. Супер колица!
  • #10
    Hima ( преди 1 година )
    Тази кола е трагедия. Колко трябва да си пропаднал за да караш Хонда
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    Описа прекрасно недоразуменията от ФВ Шкода и Сеят
  • #8
    До 5 ( преди 1 година )
    Спокойно може да си го купиш и внесеш. Нямаш проблем.
  • #7
    До 1 ( преди 1 година )
    Толкова добро това дърво, че за това не го продават в Европа, защото в годината може и да направят две продажби. Понеже са много добри повечето деъпнатооки щайги, за това едвам оцеляват в Европа. Тук се търси качество, а не като индианците от Америка, просто да имаш с нещо да се придвижваш и вътре да скърцат евтини пластмаси, а вратите да дрънчат като консервени кутии при затваряне.
  • #6
    ДаДа ( преди 1 година )
    Хаха - каква е тая Дачия...
  • #5
    Анти-глобалист ( преди 1 година )
    Всичко хубаво, но в Европа кога ще го видим този чудесен автомобил? Кога бе евро-*** ще започнем да караме истински автомобили, а не миксерите, които ни пробутвате за еко и електричките, които в Германия се зареждат с ток от въглищни централи, защото еко-немците си отвориха ТЕЦ-овете на въглища и така ще карат зимата. Значи хем сме еко, ама тока от изгорен *** идва. Страхотно, нали! Абе важното е да сме еко и пропагандата да върви и глобалистите да си правят трилионите.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    С тази реклама само заблуждават клиентите че това е истински джип. А то не е. Много производители почнаха да прилагат тоя трик. Продават ширпотреба а рекламират съвсем друго нещо.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Добра кола изглежда. Предполагам че ще е много приятна за пътуване на дълги разстояния. Но трябваше малко повече да наблегнат на офроуд възможностите. Да засилят още окачването, конструкцията и защитата отдолу. Да си стане истински джип в класа на Toyota 4runner. Honda реално нямат истински джип в гамата си. Сега това е същото като CR-V само че по голямо и по луксозно. Но извън пътя е слаба работа. Съответно е ниска стойност автомобил ширпотреба и не си струва парите.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Карах веднъж такава Хонда Пилот под наем. Не знам, коя генерация е била, но беше страхотна. Единственият проблем беше, че харчеше много! Но затова пък се справи невероятно в ОАЕ и Оман. Тази новата изглежда страхотно! А, бе, Хонда!
fallback
Последни