fallback

Шокиращо – VW Golf вече е по-скъп от Audi A3

Цените на популярния хечбек продължават да растат

Най-популярният доскоро автомобил в Европа – Volkswagen Golf, вече е по-скъп от „братчето“ си Audi A3. Това става ясно от официалните цени на двата модела за германския пазар, които шокираха някои автомобилни експерти.

Както при повечето нови автомобили на пазара, стойността на Volkswagen Golf продължава да расте през последните няколко месеца. Така цената на модела надхвърли 30 000 евро за базовия вариант. Версията с 1,0-литров TSI двигател със 110 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия в ниво на оборудване Life Business вече струва 31 060 евро.

За сравнение, Audi A3 Sportback 30 TFSI със същия двигател и трансмисия се предлага на цена от 29 790 евро. Все пак се посочва, че оборудването на двата модела е различно, като при Audi допълнителните екстри струват повече и съответно цената на автомобила ще се увеличи.

Факт е обаче, че разликата в цените на двата автомобила, които технически са идентични, са минимални. И което е още по-интересното – Golf е по-скъп. На германския сайт на Volkswagen се посочва, че цените на хечбека стартират от 29 560 евро, докато в същото време на страницата на Audi обявената минимална цена за A3 е 28 800 евро.

Трябва да се отбележи също, че цената на Volkswagen Golf 8 може дори да нарасне до 62 700 евро, ако клиентът избере версията R 20 Years - спортна версия, чиято мощност нараства до 333 к.с. - фигури. Това е и най-скъпият вариант в цялата история на легендарния модел.

fallback
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    Европееца дизел за лична кола не кара. Покрай дизелгейт бях гледал статистика - в апогея на дизела само 50% от новите коли бяха дизел в Германия - меката на дизела. След скандала паднаха на 35-40. При положение че 60% от пазара е на служебни коли. Т.е. дори бизнеса не кара на 100% дизел, където е оправдано.
  • #25
    до 24 ( преди 1 година )
    Дори споменатите от теб да визира, пак атмосферния бензин е по-здрав. При изброените от теб пак говорим за 3.0+ литрови двигатели. Отделно дори случайно някой дизел да е по-здрав от аналогичния му бензин, никой не си взима дизел за да го кара по 10к км/година. Особено при луксозните коли. Съответно на 10 години нафтата ако е на 300к км е добре, докато бензина може да е наполовина, ако не и по-малко.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Човекът ви казава истината вие, не, това, че нямате пари да си приведете дизела в ред, си е ваш проблем. Визира предполагам нещо 3.0, 4.0 дизел, Х5 или Q7, има и седани разбира се, семейни коли, за път, багаж и тн. Къде са им бензиновите варианти? Лек ден!
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    До #15Кое им е здравото на дизелите???Че реват за помпи,дюзи,турбо,демпфер...кое?Мечтата на автосервизите са.Ама добре,че има такива като теб да ги купуват,да кадят,тровят и вонят с въглищарките и да могат автомонтьорите да забогатяват.Нафта само за трактори,рейсове и товарни камиони.Леки автомобили въглищарки не!
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблема на малките двигатели не е в това, че са малки, или че са с малко цилиндри. Проблема е, че са направени да са максимално евтини. Дай празен чек на инженерите и бързо ще направят двигател 1.0 3 цил 200 коня да издържа 300к км. Въпроса е, че една Фабия ще ти струва 50к лв.
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Скъпи и чупливи,всичко след Голф 2
  • #20
    До 15 и 17 ( преди 1 година )
    Че и сексист на всичкото отгоре което е под определени обем и дължина било за жени и деца. Защо да е консуматив като не искаш не е задължително да е 3 цилиндъра да не би да няма хибриди, бензинки и газ с 4 цилиндъра? А това с камионите е супер простотия не може ти смогне човек значи сериозните машини (дизели) при колите са под половината коли в Европа а всичко по Америките, Китай и Япония са еднодневки и Шкода 1.5 бензин е ширпотреба но 2.0 дизел е супер голямата работа
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    И кое му е еднодневката на 4 цилиндров бензинов с индиректно впръскване? Добре се газифицира, ако е и без турбо, при нормална експлоатация е надежден. При цената на газта, разхода е никакъв.
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Приликата между двигател в кола и такъв в камион е само в името. При колите от 2.0 ти вадят по 200 коня. При камионите от 2.5 я извадят 150 я не. Отделно камиона е проектиран за милион километра. Колата за 150-200к км. А новия внос много рядко идва под 200к
  • #17
    До 16 ( преди 1 година )
    Посочи ми един съвременен бензинов камион? Няма. Няма и да има. Дизела е горивото за сериозните машини. Бензина е за еднодневките и ширпотребата. Аз лично бензина го ползвам само за щилката.
fallback
Последни